خبرهای داغ:

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت عید سعید غدیر خم به همت شرکت حریر خوزستان

همزمان با فرا رسیدن عید ولایت و امامت ، عید سعید غدیم خم شرکت حریر خوزستان اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهر شوش کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۱۴۵
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳

  به گزارش خبرگزاری بسیح خوزستان، سجاد عبیدی پور سرپرست روابط عمومی شرکت حریر خوزستان ضمن عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن عید سعید غدیم خم، گفت : همزمان با فرا رسیدن عید سعید امامت و ولایت به همت فرمانداری، شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شوش، جشن خیابانی ( مهمانی کیلومتری) ایستگاه ‌های صلواتی جنب موزه شوش بر پا و از سوی ادارات، شرکت ها، مساجد، مواکب و... عاشقان ولایت با رعایت نکات بهداشتی از مردم عزیز پذیرایی شد.

وی گفت: شرکت حریر خوزستان با مشارکت در این عید بزرگ با برپایی ایستگاه صلواتی با توزیع بستنی، کیک، آب معدنی، نان برنجی تازه از مردم پذیرایی شد.
سرپرست روابط عمومی شرکت حریر خوزستان افزود: جا دارد از مدیرعامل محترم حریر خوزستان که با هماهنگی مدیر اموراداری باعث شد با تدارکات لازم کام هموطنان عزیز در این عید بزرگ شیرین شود تقدیر و تشکر شود.

گفتنی است که جشن خیابانی ( مهمانی کیلومتری) به مناسب عید غدیر در روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت ۲۰ شب از میدان ساعت تا حرم حضرت دانیال نبی(ع) شهر شوش برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار