خبرهای داغ:

سفر تبلیغاتی محمد باقر قالیباف به خوزستان

محمد باقر قالیباف از نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شامگاه سه شنبه در جمع مردم اهواز حضور یافت.
کد خبر: ۹۶۰۹۲۶۱
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شامگاه سه شنبه (۵تیرماه) در جمع مردم اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی گفت: عید غدیر را خدمت همه مردم مردم شهید پرور خوزستان تبریک عرض میکنم و از استقبال گرم و صمیمی مردم استان تقدیر و قدر دانی می‌کنم. امام راحل فرمودند خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد. این خطه شهدای بزرگی همچون علی هاشمی، شهید بقایی، دقایقی، مدافعین حرم و بیش از ٢۴ هزار شهید دارد. 

قالیباف افزود: من در شرایطی به خوزستان آمده ام که در آستانه تصمیم بزرگ در انتخابات هشتم تیر ماه هستیم. انتخابات طبق قانون اساسی عرصه‌ای است که مردم بر سرنوشت خود حاکمند. اگر تحول و تغییرات و حل مشکلات می‌خواهید فردی را انتخاب کنید که مسیر مجلس و دولت سیزدهم را ادامه دهد و پیش ببرد. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انشالله به گونه‌ای عمل شود به دهه ۹۰ که موجب تحمیل مشکلات اقتصادی به کشور، رشد منفی اقتصادی، افزایش ۲۶ برابری نقدینگی و جان باختن تعدادی زیادی از عزیزان ما بر اثر کرونا شد بازنگردیم. به کسانی که نتوانستند از ظرفیت‌ها استفاده کنند و باعث هدر رفت سرمایه‌ها شدند دوباره زمینه فعالیت ندهید. متاسفانه حادثه اردیبهشت ماه مسیر پیشرفت را موقتا متوقف کرد. 

قالیباف عنوان کرد: به عنوان یک خدمت گذار ملت تا به امروز تمام وقتم را برای کار و خدمت گذاشته ام ما می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و رشد اقتصادی را رقم بزنیم و فشار تورم را بر زندگی شما بر داریم. من خود را متعلق به این استان می‌دانم. همه جوانی خود را در این سرزمین گذراندم و زیر آتش توپخانه با زن و بچه در اهواز بودیم. در میدان‌های جنگ از چوئبده تا آبادان و خرمشهر و دشت آزادگان و بستان در فکه با گوشت و پوست و استخوان مشکلات این شهر و استان را می‌دانم. 

وی بیان کرد: همیشه هر کجا که بودم نسبت به این استان دین داشته ام. به شما قول شرف می‌دهم که دینی که این استان به اسلام ادا کرده در دولت چهاردهم بتوانیم به شما مردم شریف خدمت کنیم. اطمینان می‌دهم ما بر مشکلات استان در بخش اشتغال، آب، کشاورزی، محیط زیست، از مناطق آزاد، مناطق محروم و مرزی تا روستا‌ها و نقاط مختلف غلبه خواهیم کرد. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:  این‌مشکلات درد‌های کهنه‌ای است که حتما آنرا حل خواهیم کرد بخصوص در موضوع کشاورزی و آب‌های زیر زمینی. شهید رئیسی با همت و تلاش برای حل مشکلات این استان بخصوص در زمینه فاضلاب کار‌های بسیاری انجام داد من به شما قول می‌دهم‌همه پروژه‌ای نیمه تمام این استان از جمله فاضلاب را در دولت چهاردهم به اتمام برسانم.

قالیباف افزود : اگر خواست مردم بر این باشد که من تو فیق خدمت داشته باشم همه مسائل استان را پیگیری می‌کنم. ما نمی‌پذیریم این استان با این همه ظرفیت در محرومیت باشد. در مجلس بیش از ۱۲۰۰ روستایی که مشکل آب داشته اند به سهم خود تلاش کردم آبرسانی شود. انشالله با کمک شما مردم و این جوانان غیور با نمایندگان، بزرگان و عشایر استان شما شاهد حل مشکلات استان خواهید بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار