خبرهای داغ:
دبیر مجمع گفتمان جهادی بسیج سازندگی استان قزوین؛

محور حرکت‌های جهادی، جوان متعهد و انقلابی است

محور حرکت‌های جهادی، جوان متعهد و انقلابی است
حجت الاسلام عباسی عنوان کرد: محور و فرمانده این حرکت‌های مردمی، جوان متعهد و انقلابی است که باید آنها را با گروه‌های جهادی همراه کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۴۱
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سعید عباسی دبیر مجمع گفتمان جهادی بسیج سازندگی استان قزوین در شورای جهادی که در سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان برگزار شد، با بیان اینکه تخصصی شدن گروه های جهادی در سال جاری در اولویت کار این گروه ها است گفت: تلاش مجمع در سال جاری نیز برای تمرکز بر تخصصی شدن این گروه ها قرار دارد.

وی کار تشکلاتی را یکی دیگر از اولویت‌های کار گروه‌های جهادی خواند و یادآور شد: مقام معظم رهبری بر این مسئله نیز تاکید ویژه ای دارند و بر ارتباط گروه های جهادی توصیه می کنند و معتقد به کار جمعی هستند.

دبیر مجمع گفتمان سازی بسیج سازندگی استان قزوین، با اشاره به مسئولیت‌های مهم شوراهای جهادی در مسئله هدایت راهبردی گروه‌های جهادی اظهار کرد: انتظار داریم شوراهای جهادی در عرصه اندیشه و فکر، خود را تقویت کنند و به دنبال شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارها برای حل مساله باشند وقتی اینگونه باشد، ظرفیت گروه‌های جهادی و مردمی نیز در کنار آن می تواند تاثیر زیادی در رفع محرومیت ها داشته باشد.

وی افزود: یکی از عواملی که کارهای جمعی ما را زیباتر می‌نماید و سبب گسترش کار جمعی ما می شود به صورت تشکیلاتی پیش رفتن در امور است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: در سازندگی ۱۲ عرصه خدمت رسانی وجود دارد و همه اعضای شورای جهادی در این عرصه ها نقش آفرین هستند.

وی افزود: هدف از ایجاد تمدن اسلامی، فراهم کردن شرایطی در جوامع است که آماده ظهور یک منجی باشد و این موضوع به یک پیشران نیاز دارد و آن پیشران حرکت مردمی است.

دبیر مجمع گفتمان سازی جهادی استان قزوین با اشاره به اهمیت جایگاه شورای جهادی تصریح کرد: شما باید هر سال سند سالیانه بسیج سازندگی را بنویسید، این نشانگر اهمیت جایگاه شوراهای جهادی است.

 وی در ادامه یادآور شد: شوراهای جهادی باید بتوانند مردم را با خود همراه کنند و محور و فرمانده این حرکت‌های مردمی، جوان متعهد و انقلابی است که باید آنها را با گروه‌های جهادی همراه کرد.

حجت الاسلام عباسی در پایان با اشاره به سه ضلع حرکت‌های مردمی تاکید کرد: جوان متعهد و انقلابی و حلقه های میانی و تمدن سازی اظهار کرد: حرکت‌های جهادی و کار تشکیلاتی قیام برای خداست.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار