در اطلاعیه‌ای تاکید شد؛

حضور پرشور در انتخابات جواب محکمی بر دسیسه‌های بیگانگان

مدیرعامل و جهادگران شرکت جهادخانه سازی استان مرکزی ضمن دعوت از مردم استان برای مشارکت در انتخابات، حضور مردم را مأیوس کننده دشمنان دانستند.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۷۶
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مدیرعامل و جهادگران شرکت جهادخانه سازی استان مرکزی برای اعلام حضور و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات اطلاعیه‌ای را صادر کردند که متن آن به این شرح است:

باتوجه به شرایط حساس این دوره از انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و کینه توزی خناثان و دشمنان کور دل انقلاب اسلامی حضور پرشور مردم می‌تواند جواب محکمی بر دسیسه‌های بیگانگان باشد.

درادامه این اطلاعیه تاکید شده است: امروز راه و مسیر خدمت دولت پرتلاش شهید جمهور مسیر عزتمندی برای امتداد اهداف والای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود لذا بایستی ضمن حضور پرشور در این مسابقه بزرگ دقت به انتخاب اصلح و خستگی ناپذیری همچون شهید آیت‌الله رئیسی مدنظر همگان باشد.

این اطلاعیه در پایان تاکید کرده است: شرکت جهادخانه سازی استان مرکزی در کنار دیگر هم‌رزمان خود در حوزه مسکن تمام تلاش و ظرفیت خود را صرف و معطوف خدمت بی‌منت به مردم می‌دارد و امیدوار به رشد و تعالی هرچه بیشتر نظام مقدس اسلامی ایران خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار