مسئول تعلیم‌وتربیت شهرستان زهک: 

اجرای طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانه‌های صالحین در زهک

مسئول تعلیم‌وتربیت سپاه زهک گفت: اولین جلسه شورای هماهنگی طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانه‌های صالحین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۰۴
|
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج اززهک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جابر کول با تبریک فرارسیدن دهه لایت و امامت، بیان کرد: این جلسه که با حضور امام‌جمعه معزز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زهک، فرمانده حوزه‌ها، تعدادی از مدیران شهرستان صبح امروز در دفتر امام‌جمعه معزز شهرستان برگزار گردید.

 وی افزود: طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان با عنوان نوجوانه‌های صالحین، امسال در پایگاه‌های مختلف در شهرستان اجرا می‌شود، این طرح که رویکردی تربیتی، قرآنی، ورزشی و اردویی ویژه سنین مختلف کودکان و نوجوانان دارد باهدف خدمت‌رسانی و غنی‌سازی اوقات فراغت برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم‌وتربیت سپاه زهک خاطرنشان کرد: علاوه بر این بر اساس سیاست جدید، بسیج با استقرار در مساجد، با کمک بچه‌های مسجدی و زیر نظر امام‌جماعت، نسبت به حل‌وفصل مشکلات مردم به‌صورت جهادی هم عمل می‌کند.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه زهک سرهنگ پاسدار علی محبی با تبریک دهه امامت و ولایت تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی فرهنگی هنری و تربیتی جوانه‌های صالحین از قبیل کلاس‌های قرآن و احکام و ورزشی، خطاطی و نقاشی و غیره و مسابقات سراسری با کمک و همت همه ادارات شهرستان برگزار خواهند شد.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری پایگاه‌های تابستانی را جلوگیری از اتلاف وقت دانش‌آموز در فضای بیکران مجازی عنوان کرد؛ چراکه تصور درست از تربیت در جامعه امروز ما این است که کودک را به‌گونه‌ای پرورش دهیم که در برابر بحران‌ها و مشکلات بلوغ و هجوم‌هایی که از جاهای مختلف در جامعه ما به سمت جوانان ما می‌آید بتواند محفوظ بماند و بتواند از خودش حفاظت کند.

در پایان حجت‌الاسلام‌والمسلمین پوراندخت امام‌جمعه شهرستان زهک با تبریک دهه امامت و ولایت، تشریح کرد: اصل کار در اوقات فراغت تابستانه نوجوانان و جوانان مسائل دینی و اعتقادی در رأس باشد و نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب و گفتمان ولایت باید به نسل جوان بافرهنگ سازی مناسب گفته شود، در حین برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت برای دانش‌آموزان نیز برای اولیا و خانواده‌ها جلساتی برای جلوگیری از دوگانگی و توجیه برگزار گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار