خبرهای داغ:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از عموم مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با گرامیداشت شهدای خدمت، از آحاد مردم متدین و بصیر خراسان جنوبی کرد با لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با عنایت به شاخص های نامزد اصلح ؛ در انتخابات ریاست جمهوری حضوری گسترده یافته و برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر عزت و افتخار کشور و استان بیفزایند.
کد خبر: ۹۶۰۹۵۹۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه فراخوان از آحاد مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کرد.

متن اطلاعیه فراخوان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذ تَأَذَّنَ رَبُّکُم لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم وَلَئِن کَفَرتُم إِنَّ عَذابی لَشَدیدٌ / ابراهیم ۷

آنگاه که پروردگارتان اعلام داشت :« اگر شکر کنید، نعمت خود را بر شما خواهم افزود و اگر ناسپاسی کنید، مجازاتم شدید است.»

شركت تك‌تك افراد واجد شرائط جامعه در انتخابات، علاوه بر اين كه حق طبيعي و قانوني است، يك وظيفه شرعي و تکلیف الهي نیز هست.

رأی هر ایرانی در انتخابات هشتم تیرماه ۱۴۰۳، موجب سربلندی اسلام و اقتدار نظام اسلامی و زمینه ساز تحقق ایران قوی و مایه ی امیدواری دوستان و یأس و شکست دشمنان ومشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام و در راس آنان آمریکای جهانخوار و اسرائیل خبیث است.

حضور گسترده و آگاهانۀ مردم در پای صندوق‌ها، "رأی به آرمان های سترگ انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا"، رأی به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و رأی به عزت و پیشرفت ایران اسلامی" است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، حضرت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، از آحاد مردم متدین و بصیر خراسان جنوبی دعوت می‌نماید با لبیک به رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی و با عنایت به شاخص های نامزد اصلح ؛ در انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور و گسترده یافته و برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر عزت و افتخار کشور و استان بیفزایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار