خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛

بهره‌برداری از یک پروژه 10ساله در علی‌آبادکتول

پس از ۱۰ سال بلاتکلیفی، در دولت شهید رئیسی عملیات اجرایی ساخت سالن ورزشی مهدی‌آباد شهرستان علی‌آبادکتول به پایان رسید.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۱۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

بهره‌برداری از یک پروژه 10ساله در علی‌آبادکتول

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛در دولت رئیسی، سالن ورزشی روستای مهدی‌آباد شهرستان علی‌آبادکتول پس از ۱۰ سال بلاتکلیفی و انتظار به بهره‌برداری رسید. این پروژه که برای مدت یک دهه به دلیل مشکلات مالی و اداری متوقف مانده بود، بالاخره با تلاش‌های پیگیرانه و حمایت‌های دولت جدید به سرانجام رسید. مراسم افتتاحیه این سالن ورزشی با حضور علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان، برگزار شد.

این سالن ورزشی که نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های ورزشی و اجتماعی منطقه خواهد داشت، با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان تکمیل و تجهیز شد. زنگانه در سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه، از اهمیت این پروژه برای جوانان و ورزشکاران محلی سخن گفت و تاکید کرد: دولت متعهد به حمایت از پروژه‌های مشابه در دیگر مناطق استان است.

سالن ورزشی مهدی‌آباد علاوه بر اینکه فضایی مناسب برای تمرین و مسابقات ورزشی فراهم می‌کند، به عنوان مکانی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این پروژه که نمادی از عزم و اراده دولت برای بهبود زیرساخت‌های ورزشی و ارتقای کیفیت زندگی در مناطق کمتر توسعه‌یافته است، با استقبال گسترده اهالی منطقه مواجه شد.

با افتتاح این سالن، انتظار می‌رود که امکانات ورزشی در شهرستان علی‌آبادکتول بهبود یافته و زمینه‌های لازم برای شکوفایی استعدادهای ورزشی در این منطقه فراهم شود. همچنین این پروژه می‌تواند الگویی برای دیگر شهرستان‌ها و روستاهای استان گلستان باشد تا با حمایت و پیگیری‌های مستمر، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های مشابه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار