دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز عنوان کرد؛

جلوگیری از تعطیلی ۴ واحد تولیدی در شهرستان البرز با حمایت دستگاه قضا

جلوگیری از تعطیلی ۴ واحد تولیدی در شهرستان البرز با حمایت دستگاه قضا
حجت الاسلام محمد تقی زاده گفت: در سال گذشته با ورود دادستانی و ستاد اقتصاد مقاومتی از تعطیلی ۴ واحد تولیدی در شهرستان البرز جلوگیری به عمل آمد.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۲۱
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

 قزوین- حجت الاسلام محمد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: شهر صنعتی البرز قطب صنعتی استان و کشور می‌باشد که واحدهای تولیدی و صنعتی زیادی را در خود جا داده است. 

وی ادامه داد: به همین منظور و با توجه به نامگذاری سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری با موضوع حمایت از تولید و تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، مجموعه قضایی شهرستان البرز خود را مکلف به حمایت از تولید و صنعت می‌داند. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این دادسرا گفت: در سال گذشته ۱۲ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان برای حل مشکلات بخش تولید و صنعت شهرستان برگزار شده است. 

تقی‌زاده بیان کرد: یکی از نتایج قابل توجه این جلسات جلوگیری از تعطیلی ۴ واحد تولیدی بحران زده بود که با ورود دستگاه قضایی و همراهی سایر دستگاه‌های متولی محقق شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی شهرستان البرز در سال جاری نیز با حمایت و مشارکت دستگاه‌های متولی و اجرایی استان از واحدهای تولیدی و صنعتی فعال که موجب توسعه اقتصادی و اشتغال زایی می‌شوند حمایت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار