دعوت بسیج ورزشکاران از جامعه ورزش و آحاد مردم برای حضور پرشور پای صندوق‌های رای

سازمان بسیج ورزشکاران با صدور ‌پیامی از جامعه ورزش و تمام مردم شریف ایران دعوت کرد برای اعتلای نام ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی پای صندوق های را حاضر شوند.
کد خبر: ۹۶۰۹۶۵۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، در این پیام آمده است:

دعوت بسیج ورزشکاران از جامعه ورزش و آحاد مردم برای حضور پرشور پای صندوق‌های رای

چهل روز از حادثه غم‌انگیز و تلخ سقوط پرواز اردیبهشت و شهادت رئیس جمهور عزیز آیت الله ابراهیم رئیسی، وزیر خارجه مجاهد دکتر حسین امیر عبداللهیان، امام جمعه محبوب آیت الله آل هاشم، استاندار پرکار دکتر مالک رحمتی، محافظ جان بر کف شهید موسوی و کادر خدوم پرواز گذشت اما مردم قدردان ایران اسلامی هرگز یاد و خاطره و راه آن عزیزان را فراموش نکردند و امروز شهید رئیسی زنده تر از قبل است.

 

پس از تشییع میلیونی این شهیدان عزیز که تمام ناظران بین‌المللی را انگشت به دهان گذاشت، حالا نوبت به تکمیل آن و خلق حماسه دیگری رسیده است. حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به تمامی جهانیان یادآوری خواهد کرد که مردم عزیز و شریف ایران اسلامی پس از آن حادثه تلخ محکم‌تر از پیش ایستاده اند و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است که تحت هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب با وجود ضایعه از دست دادن بالاترین مقام اجرایی کشور و سیاست خارجی، اما کوچکترین گزندی به روند پیشرفت کشور وارد نشد و کارها بر اساس قانون اساسی به خوبی پیش رفت.

 

در روزهای اخیر نیز جامعه ورزش تمام قد به میدان آمد و با اقدامات مختلف مردم را برای حضور هرچه پرشورتر پای صندوق‌های رای، ترغیب کرد چراکه به خوبی میداند پیشرفت در حوزه ورزش و رفع مشکلات آن جز از عمل به وظیفه دینی و اجتماعی خود و انتخاب اصلح نمیگذرد.

 

در همین راستا سازمان بسیج ورزشکاران از تمام جامعه بزرگ ورزش و آحاد مردم شریف ایران دعوت بعمل می‌آورد تا در روز ۸ تیر با تمام توان و وجود به صحنه بیایند و بار دیگر با خلق حماسه به پیشرفت کشور در تمام حوزه‌ها از جمله ورزش کمک کنند و همچنین جواب دندان شکنی به دشمنان این مرز و بوم که آرزوی جدایی مردم و حکومت را دارند، بدهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار