معاون سیاسی پژوهشگاه امام صادق(ع) در جمع رای اولی‌های زرندیه

حضور رأی اولی‌ها بر مشارکت انتخابات می‌افزاید

حجت‌الاسلام محمدمهدی سپهر، رایِ رای اولی‌ها را رای امید خواند و گفت: امید به آینده این عزیزان با توجه به استقلال رای که دارند همواره زمینه بخش انتخاباتی با مشارکت بالا بوده است.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۳۱
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، همایش رای اولی‌های شهرستان زرندیه به همت حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده و کانون بسیج فرهنگیان زرندیه در سالن امیرالمومنین(ع) آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی سپهر معاون سیاسی پژوهشگاه امام صادق (ع) در این مراسم رای این قشر از جامعه را رأی تغییر دانست و گفت: یکی از آراء اثرگذار در نتایج انتخابات رأی اولی‌ها هستند. 

وی رأیِ این نسل از جامعه را رأی امید خواند و گفت: امید به آینده این عزیزان با توجه به استقلال رای که دارند همواره زمینه ساز انتخاباتی با مشارکت بالا بوده است.

معاون سیاسی پژوهشگاه امام صادق(ع) رجوع به افراد آگاه را برای ارتقای سیاسی رای اولی‌ها از ملزومات انتخابی آگاهانه عنوان و تصریح کرد: دشمنان همواره برای کاهش مشارکت، حداکثر تلاش خود را انجام داده و مردم ایران بار دیگر با مشارکت حداکثری خود ضمن افزایش اقتدار و امنیت کشور، تمام نقشه‌های آنها را نقش بر آب می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار