حضور پای صندوق های رأی، ویژگی منتظران ظهور است

هادی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه گفت: عمل به امر ولایت فقیه واجب است و حضور در پای صندوق های رأی، پیروی از دستور ولایت فقیه بوده و از ویژگی منتظران ظهور بشمار می رود.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۳۴
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام امیرحسین صبا در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب سلام الله علیها با اشاره به اهمیت انتظار فرج اظهار کرد: در حدیثی گرانقدر امام جواد علیه السلام می فرماید:أفضل الاعمال شیعتنا انتظار الفرج. با ارزش ترین عمل یک شیعه انتظار ظهور امام زمان است.
وی افزود: در زمان کنونی که در شرایط حساس قرار داریم، یک منتظر واقعی امام زمان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند. دلیل این حرف تاریخ زندگانی اهل بیت علیهم السلام است،زیرا هرجا مردم با ائمه اطهار علیهم السلام همراهی نکردند و پشت امام را خالی کردند،کار بر اسلام و مسلمین سخت شد. یکی از بارز ترین آنها،صلح امام حسن مجتبی علیه السلام با آمریکا و استکبار جهانی آن زمان یعنی معاویه است،دلیل آن صلح اجباری این بود که مردم پشت ایشان را خالی کردند و حمایت نکردند.

صبا اعلام کرد:جمهوری اسلامی ایران در دنیا ظلم ستیز و استکبار ستیز ترین نظام در دنیاست،این یعنی مسیر امامت و ولایت ،اگر این نظام را با رأی خود و با انتخاب اصلح یاری نکنیم یعنی ولایت و امامت و امام زمان خود را یاری نکردیم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو به دو اصل مهم در هر انتخابات اشاره کرد و گفت:دو راهبرد مهم در انتخابات اولا حضور حداکثری و پرشور و بعد،انتخاب اصلح است.اصلح یعنی کسی که از همه ولایتمدار تر و گوش به فرمان رهبری است،این ولایتمداری مهم ترین شاخصه‌ی یک نامزد اصلح است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار