حجت الاسلام نقی‌لو:

مهم‌ترین اصل دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن گفت: در برهه کنونی مهم‌ترین اصل در وهله اول دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری و در وهله دوم انتخاب فرد اصلح است.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۴۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
مهم‌ترین اصل دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رحیم نقی‌لو در جمع هیئت اندیشه‌ورز بسیج شهرستان رزن ضمن تبریک عید غدیر و تقدیر و تشکر از زحمات اعضای هیئت اندیشه‌ورز اظهار کرد: در برهه کنونی مهم‌ترین اصل در وهله اول دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری و در وهله دوم انتخاب فرد اصلح با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در انتخابات رئیس جمهور آینده را باید شخصی برگزید که ادامه دهنده راه شهید خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن در ادامه به عدم جانبداری سپاه پاسداران از کاندیدای خاصی اشاره کرد و گفت: در طول مدتی که سپاه پاسداران تشکیل شده است در هیچ برهه‌ای به طرفداری از شخص و حزب خاصی اقدام نکرده و نخواهد کرد و تنها حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آرمان‌های انقلاب بوده و هدف سپاه نیز رشد و تعالی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به وظایف نخبگان و افراد تاثیرگذار جامعه اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی و نخست نخبگان و افراد تاثیرگذار در انتخابات پیش‌رو جلوگیری از اختلاف و نزاع بوده و طرفداران نامزدهای انتخاباتی نیز باید طبق فرموده مقام معظم رهبری از کارهایی که سبب شادی دشمنان می‌شود، پرهیز کنند.

نقی‌لو در ادامه وظیفه دوم نخبگان و افراد تاثیرگذار جامعه را دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و گفت: نخبگان و فرهیختگان جامعه باید نسبت به حضور و دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کرده و این را وظیفه دوم خود در قبال انتخابات پیش رو بدانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار