بیانیه سازمان بسیج رسانه استان همدان:

حضور در انتخابات یک حق و وظیفه است

همدان-در بیانیه سازمان بسیج رسانه استان همدان آمده است: حضور در انتخابات یک حق و وظیفه است و ما در قبال خون شهدا مسئولیت داریم تا با حضور حداکثری در انتخابات، بار دیگر حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دهیم.
کد خبر: ۹۶۰۹۸۰۵
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج رسانه استان همدان پیرامون حماسه بزرگ انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

مشارکت سیاسی در جمهوری اسلامی ایران دستاورد مهمی به شمار می‌رود که به سادگی و بدون مبارزه به دست نیامده و این درخت تناور با خون هزاران شهید آبیاری شده است.

از اولین روزهای استقرار جمهوری اسلامی، بنیانگذار کبیر انقلاب، همه امور مهم را به مردم واگذار کرد و حتی قانون اساسی به سرعت به رای مردم گذاشته شد.

مردم ایران را شاید بتوان با جرآت سیاسی ترین مردم دنیا دانست که در طول 45 سال با شور و هیجان خاصی مدتها قبل از هر انتخاباتی با بحث و تبادل نظرهای جدی در تلاشند تا بهترین ها را انتخاب نمایند و در این رابطه است که حضور حداکثری مردم در تحکیم ستون های جمهوریت و اسلامیت نظام تاثیر مستقیم و اساسی دارد.

در سایه مشارکت حداکثری است که می‌توان از شورای شهر و روستا، مجلس و ریاست جمهوری برخاسته از انتخاب مردم مطالبه‌گری کرد و نظارت عام در همین راستا انجام خواهد شد.

با توجه به انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری که بعلت شهادت رئیس جمهور محبوب و پرتلاش، سید ابراهیم رئیسی مردم باید در روز جمعه هشتم تیرماه پای صندوق های رای بروند و به منتخب خود رای دهند، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اقشار مختلف مردم با ایشان بیاناتی را در این زمینه فرمودند و بایدها و نبایدهای فرد اصلح را مشخص نمودند که بسیار قابل توجه است.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هرگاه میزان مشارکت در انتخابات کم بوده، زبان ملامت دشمنان علیه جمهوری اسلامی بلند شده است، هر وقت میزان مشارکت در انتخابات بالا بوده است، زبان بدگویان کوتاه شده و نتوانستند ملامت و شادی کنند بنابراین علت اصرار بر مشارکت بالا این است که دشمن‌شاد نشویم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی درتعیین شاخص ها و با انتقاد از تصور برخی سیاسیون کشور مبنی بر ناگزیر بودن از آویزان شدن به این قدرت یا آن قدرت دنیا برای پیشرفت و توهم اینکه همه راههای پیشرفت از آمریکا می‌گذرد، گفتند: کسانی که چشمشان به خارج از مرزها است، قادر به دیدن و شناختن ظرفیت‌های مهم درونی و طبعاً قادر به برنامه‌ریزی برای استفاده از آنها نیستند.

با توجه به بیان شاخصه های فرد اصلح توسط رهبر انقلاب، اصلح کسی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد.

ایشان کارآمدی را ویژگی مهم فرد اصلح خواندند و گفتند: کارآمدی یعنی شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی کار کردن داشته باشد و از عناصر و همکاران خوب استفاده کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، توان و نشاط انجام کار همراه با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب را از دیگر شاخص‌‌های فرد اصلح دانستند و افزودند: فرد اصلح با این خصوصیات، قادر است از همه ظرفیت‌های متنوع و پر شمار کشور برای پیشرفت استفاده کند.

با فرمایشات رهبر معظم انقلاب تشخیص فرد اصلح برای کسانی که دچار تردید در انتخاب بودند راحت تر شد، پس از تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب فرد اصلح برای سپردن امور اجرایی کشور برای مدت چهار سال بسیار حساس و مهم می باشد.

حضور در انتخابات یک حق و وظیفه است و ما در قبال خون شهدا مسئولیت داریم تا با حضور حداکثری در انتخابات، بار دیگر حمایت خود را از نظام اسلامی نشان دهیم؛ برهمین اساس اصحاب رسانه استان همدان همگام و همراه با امت سرافراز کشورعزیزمان ایران، پای صندوق های رای خواهیم آمد تا بار دیگر حضور فعال در صحنه و برگزاری انتخاباتی پرشور را برای جهانیان به نمایش بگذاریم.

سازمان بسیج رسانه استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار