خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا(ع) خبر داد:

ایجاد شور انتخاباتی همراه با جشن‌های عید غدیر توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی

هنری گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر، حوزه علمیه بیرجند با محوریت طلاب هنرمند و متخصص، کاروان شادی با عنوان سفیران غدیر توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی برگزار کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۶۴
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هنری جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر، حوزه علمیه بیرجند با محوریت طلاب هنرمند و متخصص، کاروان شادی با عنوان سفیران غدیر برگزار کرد.

وی افزود: این کاروان از تاریخ ۳۱ خرداد ماه به مدت یک هفته با هدف، برگزاری جشن‌های شادی و سرور مشروع در میان مردم و همچنین شور و نشاط و انگیزه جهت مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، در شهرک ها و روستاهای حاشیه شهر بیرجند برگزار شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: از جمله روستاها و نقاط حاشیه شهر که این کاروان شادی برنامه داشت می‌توان به دستگرد،شهرک بعثت، شمس آباد، چهکند، سایت اداری و سپیده کاشانی اشاره کرد.

هنری عنوان کرد: این کاروان هر شب در منطقه‌ای به برگزاری این مراسم پرداخت که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی تاکید کرد: هدف مهم و اساسی این کاروان، ابتدا عرض ادب و ارادت به ساحت مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام و ائمه معصومین علیه‌السلام و در ادامه، ارائه الگویی از برگزاری مراسم جشن و شادی مشروع و همچنین یادآوری جهت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و بیان ملاک‌های انتخاب اصلح بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار