خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حرم جمهوری اسلامی وظیفه همگان است

سردار مهدوی با بیان اینکه دفاع از حرم جمهوری اسلامی از واجبات است، اظهار داشت: این روحیه را باید همگان حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۷۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی در جمع وابستگان سپاه استان اظهار داشت: توفیق خدمت در زیر بیرق امام راحل و رهبر معظم انقلاب و خدمت صادقانه در نظام جمهوری اسلامی و دفاع از اسلام و مسلمین ، بزرگترین توفیقی است که در عملکرد شما همچون برگ زرینی می درخشد.

سردار مهدوی به پاداش دنیوی و اخروی این خدمات صادقانه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن هنوز هم ادامه دارد و خدمت در راه انقلاب، بازنشستگی ندارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، ادامه دادن حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و ارزش های آن را عاقبت بخیری دانست و گفت: خدا را شاکریم که پایان ماموریت شما در در این مجموعه با عاقبت بخیری به اتمام و سرانجام رسید و امیدواریم عاقبتمان ختم به شهادت در راه خدا باشد.

سردار مهدوی به اقدامات بازنشستگان و وابستگان سپاه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع از انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست در دوران جنگ تحمیلی با لباس سبز و پاسداری مردم را در دفاع از انقلاب اسلامی دعوت می کردیم و از کشور دفاع کردیم و امروز نیز این تفکر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دفاع از حرم جمهوری اسلامی از واجبات است، اظهار داشت: این روحیه را باید همگان حفظ کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خطاب به وابستگان سپاه استان گفت: از افتخارات شما این بود که سی سال قبل که وارد مجموعه سپاه شدید با حداقل امکانات و تجهیزات در فراز و نشیب‌های زیاد از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن پاسداری کردید. 

وی ادامه داد: امروز به لطف خداوند، با عبور از این گردنه های سخت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه دفاعی که جزء ماموریت‌های اصلی سپاه است کارنامه بسیار درخشان، باقوت، باقدرت و اقتداری دارد که این‌ مهم باعث شده بسیاری از کشورهای بیگانه به سوی سپاه پاسداران دست نیاز دراز کنند.

سردار مهدوی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی در این چهار دهه عمر انقلاب اسلامی با تمام سختی ها، تحریم ها و فراز و نشیب‌هایی که در کشور بود مقتدرانه و دلسوزانه پای نظام اسلامی و دفاع از کشور ایستادند و این‌باعث شد که بتوانیم به پیشرفت های مهم دفاعی برسیم که در عملیات وعده صادق برای اولین بار برای مقابله با رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی با موشک های تولیدی افرادی چون شما مراکز مهم و حساس نظامی اسرائیل با موفقیت هدف قرار گرفت که این نشان از اراده پولادین نسل شماست که با حداقل امکانات دفاع از کشور را آغاز کردید و امروز این امکانات را به موشک‌ها و پهپادهای نقطه زن‌ و کم نظیر در دنیا تبدیل کردید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) عنوان کرد: امیدواریم این حرکت عالی و مهمی که شما عزیزان شروع کردید و امروز این پرچم را بر دوش نسل جوان قرار دادید آنها همچون شما بتوانند، سنگرهای موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کنند و این مسیر ادامه یابد.

وی با بیان اینکه افق آینده این کشور روشن است، افزود: نسلی که امروز وارد مجموعه سپاه می‌شوند؛ نخبگانی از عرصه های مختلف هستند که دستاوردهای بزرگی را داشتند و طرح‌های بزرگی برای پیشرفت و دفاع از کشور در دستور کار دارند؛ موشک های نطقه زن از جمله دستاوردهای این فرزندان جمهوری اسلامی بوده که اقتدار آفرین است.

سردار مهدوی افزود: این حرکت جهادی که شما رزمندگان عزیز در سال‌های خدمت خود شروع کردید و این پویایی ادامه دارد و به امید خدا ادامه خواهد داشت و با سکانداری رهبر معظم انقلاب این انقلاب بدست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار