خبرهای داغ:

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری‌اسلامی ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در آستانه انتخابات پیامی فرستادند.
کد خبر: ۹۶۰۹۸۲۱
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان متن پیام به این شرح ، بسم الله الرحمن الرحیم 
سَابِقُوٓاْ إِلَىٰ مَغۡفِرَةࣲ مِّن رَّبِّكُمۡ وَجَنَّةٍ عَرۡضُهَا كَعَرۡضِ ٱلسَّمَآءِ وَٱلۡأَرۡضِ أُعِدَّتۡ لِلَّذِينَ ءَامَنُواْ بِٱللَّهِ وَرُسُلِهِۦۚ ذَٰلِكَ فَضۡلُ ٱللَّهِ يُؤۡتِيهِ مَن يَشَآءُۚ وَٱللَّهُ ذُو ٱلۡفَضۡلِ ٱلۡعَظِيمِ(سوره مبارکه حديد آیه۲۱)

سبقت جوييد به آمرزشى از سوى پروردگارتان و بهشتى كه پهنايش چون پهناى آسمان و زمين است، براى كسانى كه به خدا و پيامبرانش ايمان آورده‌اند، آماده شده است؛ اين فضل خداست كه آن را به هركس بخواهد عطا مى‌كند و خدا داراى فضل بزرگ است.

ایران اسلامی در آستانه چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت، شاهد برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری است تا بار دیگر مردم سالاری دینی خود را به رخ جهانیان، بویژه استکبار جهانی بکشد.
در این بزنگاه تاریخی، دیدگان مستضعفان عالم از ایران اسلامی و محور مقاومت تا اقصی نقاط پهنه گیتی به حضور حماسه ساز شما دوخته شده است.
هشتم تیرماه ملّت رشید ایران اسلامی ، دوشادوش یکدیگر در پای صندوقهای رای حاضر و چهاردهمین دولت خود را برخواهند گزید.
اینجانب به نیابت از همه مجموعه بسیجیان ناحیه مقاومت مسجدسلیمان از عموم شهروندان و بسیجیان شهرستان شهیدپرور مسجدسلیمان دعوت بعمل می‌آورم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای با انتخاب نامزد اصلح گامی بزرگ در رسیدن به بلندترین قله‌های شرف و افتخار برداریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار