فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

خدمت بی‌منت، عمل صادق شهید جمهور بود/انتخابات، آزمون بزرگ الهی در انتخاب فرد اصلح است

خدمت بی‌منت، عمل صادق شهید جمهور بود/انتخابات، آزمون بزرگ الهی در انتخاب فرد اصلح است
سردار رفیعی آتانی گفت: شهید رئیسی توانست با عملش وصیت‌نامه ماندگاری برای ملت ایران بنویسد، عمل او خدمت بی‌منت، تکریم مردم و بی‌اعتنایی به تهدیدات دشمنان است.
کد خبر: ۹۶۰۹۸۴۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم اجتماع بزرگ حامیان شهید رئیسی بمناسبت اربعین خادم الرضا در محوطه مصلای امام‌ خمینی(ره) شهر اقبالیه که به همت ستاد بزرگداشت اربعین شهید جمهور شهر اقبالیه و سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین برگزار گردید، به بیان ابعاد مختلف شخصیت شهید سید ابراهیم رئیسی پرداخت و گفت: سید ابراهیم رئیسی در سابقه گوهربار انقلاب اسلامی در مسئولیت‌های مختلفی خوش درخشیده است.او در هر پست و مقامی که حضور داشت از آن پست‌ها بها نگرفت، بلکه به آنها بها داد. افرادی بر او تاختند، تهمت‌های ناروا بر او زدند اما سید ابراهیم رئیسی در برابر تخریب‌ها و تهمت‌ها جلوه اخلاقی از خود نشان داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه افزود: او همه آبرو و همت خود را در میدان آورد تا مشکلات مردم را برطرف کند و هرگز از دایره صبر و اخلاق خارج نشد. با اخلاق و سلوک مردمی و اطاعت از ولی خدا به میدان انتخابات وارد و منتخب مردم شد.

وی گفت: بدون سر تعظیم فرود آوردن در برابر دشمنان و با پشتیبانی ملت ایران، پاسپورت ایرانی را بها داد و عظمت ملت ایران را در دنیا جلوه گر نمود. از قرآن که چراغ راه و سردار سلیمانی که سرباز نظام اسلامی ایران است در مجامع بین‌المللی دفاع کرد و در سطح بین المللی ایران اسلامی احیای سیاسی شد. او توانست با عملش وصیت‌نامه ماندگاری برای ملت ایران بنویسد، عمل او خدمت بی‌منت، تکریم مردم و بی‌اعتنایی به تهدیدات دشمنان است.

سردار رفیعی آتانی به مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۰ کشور دنیا هیئت‌های بلندپایه خود را برای عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور ایران فرستاد و مردم قدرشناس ایران برای تکریم شخصیت سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت در مراسم تشییع آنها حضور چشمگیر و گسترده داشتند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه استکبار جهانی و قدرت‌های مسلط بر دنیا، برای دسترسی به اهداف خود از فرصت‌های موجود ائتلاف می‌سازند. جنگ اول و دوم عراق، افغانستان، یوگسلاوی، لیبی، اوکراین و غیره همه توسط سردسته اشرار عالم آمریکا و اسرائیل شروع و هدایت شد تا به منافع خود دست یابند.

وی اضافه کرد: وزیر خارجه شهید دکتر امیرعبداللهیان برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت یک تنه در مقابل این ائتلاف ایستاد و پس از حمله به کنسولگری ایران در سوریه، این شهید عزیز با تسلط به قوانین و روابط بین‌الملل، همه ظرفیت سازمان ملل و شورای امنیت را فراخواند و مشروعیت بین المللی عملیات وعده صادق، قدرت دیپلماسی شهید امیرعبداللهیان بود که با قامت ایستاده در وسط میدان درخشید.

سردار رفیعی آتانی در پایان به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: راه رفته و سلوک به جامانده شهید رئیسی امانت الهی در دستان ماست، در انتخابات هشتم تیر ماه و این آزمون بزرگ الهی با نگاه به شخصیت و عمل شهید رئیسی و توجه به منویات منویات مقام معظم رهبری، کاندیدای اصلح را انتخاب کنیم تا ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد. کسی که خستگی ناپذیر، پرتلاش و پرکار است و در برابر مردم متواضع و در برابر دشمنان قد برافراشته است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار