فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک؛

با مشارکت بالا در انتخابات کسی نمی‌تواند به ایران اسلامی طمع ورزد

با مشارکت بالا در انتخابات کسی نمی‌تواند به ایران اسلامی طمع ورزد
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک گفت: با مشارکت بالا و انتخاب اصلح کسی نمی‌تواند به ایران اسلامی طمع ورزد و ایران، قوی‌تر و قدرتمندتر می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۹۸۷۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی علی زمانی در تریبون آزاد ویژه سربازان سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان با موضوع «انتخابات» اظهار کرد: از ابتدای انقلاب به دلیل اینکه اقتصاد دست نیروهای انقلابی و جهادی نبوده نتوانسته‌ایم به مرحله مطلوب دست یابیم اما از نظر نظامی ، هسته‌ای ، نانو و... پیشرفت ویژه ای داریم و امروز از هر لحاظ در موضع قدرت قرار داریم و دیدیم که اسراییل هم با همه ادعا و پشتگرمی به‌ آمریکا و اروپا نتوانست پاسخ حمله موشکی ایران را بدهد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب تا قبل از سال ۹۲، کمتر از ده مرتبه توسط دشمنان تهدید نظامی شدیم که بعضی مثل صدام عملی شد و مابقی تهدید از سوی آمریکا و اسراییل بود و ۷۰۰ نوع تحریم هم بر ما تحمیل شد. بعد از برجام قرار شد تحریم‌ها برداشته شود و گزینه روی میز یعنی حمله نظامی به ایران وجود نداشته باشد اما بعد از آن، هفت مرتبه تهدید نظامی به بیش از دهها تهدید نظامی رسید و تعداد تحریم‌ها هم به ۱۵۰۰ تحریم رسید و حتی جیبوتی که نقطه زیر پونز نقشه هم نیست، ما را تهدید و قطع رابطه کرد. سايه جنگ که برداشته نشد هیچ، بلکه گزینه های روی میز هم بیشتر شد.

این مسوول نظامی خاطرنشان کرد: کسانی که اذعان می‌کردند زبان دنیا را بلد هستند با عربستان، کویت و بحرین قطع رابطه کردند اما دولت شهید رییسی با همه کشورها ارتباط برقرار کرد، ادعایی نداشت و قولی هم نداد و می‌گفت سعی می‌کنم مشکلات را حل کنم، کشور در ريل صحیح قرار گرفت و همه گزینه های روی میز هم به تاریخ سپرده شد. 

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بیان کرد: با مشارکت بالا و انتخاب اصلح کسی نمی‌تواند به ایران اسلامی طمع ورزد و قدرت چانه زنی نظام در دنیا بالا می‌رود و ایران، قوی‌تر و قدرتمندتر می‌شود.از سویی درصد بالای مشارکت امنیت، قدرت نظامی، حل مشکلات را به همراه خواهد داشت.

علی زمانی افزود: در یک دوره ای مسئولی گفته بود افتخار میکنم حتی یک مسکن هم نساختم اما در طی ۲.۵ سال خدمت دولت رییسی تا پایان امسال ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکن تحویل متقاضیان داده می‌شود.

وی ادامه داد: ملاک‌ها و شاخص های مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح را باید مد نظر قرار دهیم که به ولایت مداری ، اعتقاد به مبانی انقلاب، فعال، پرکار بودن و آگاه بودن به مسایل داخلی و بین‌المللی می‌توان اشاره کرد و نباید احساسی رأی دهیم و خدای نکرده کسی انتخاب شود که اصلح نباشد .

این مسوول نظامی گفت: وزیر امور خارجه ای داشتیم که می گفت اگر آمریکا یک دکمه را فشار دهد تمام توان نظامی کشور روی هوا می‌رود از سویی ، وزیر امورخارجه باهوش و با درایتی هم داشتیم که با کمک رییس جمهور و پیروی منویات مقام معظم رهبری عملیات وعده صادق را به مرحله انجام رساند و اقتدار و سربلندی ایران را رقم زد،تفاوت انتخاب عاقلانه و صحیح، تفاوت رئیس جمهور انقلابی و غرب گرا، تفاوت رئیس جمهور مردمی و ولایی اینگونه است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بیان کرد: ایران اسلامی دو بار به صورت کامل به اشغال دشمنان درآمده یکی در جنگ جهانی اول و در زمان پادشاهی احمدشاه که رضاخان پهلوی به عنوان فرمانده ارتش بود و دومین بار هم در جنگ جهانی دوم که همین پهلوی ها حاکم بودند،ایران عزیز را انگلیسیها جنوب، روس‌ها شمال و آمریکایی ها مرکز کشور را اشغال کردند و حتی یک گلوله هم توسط رضاخان شلیک نشد، آیا به چنین فرد قلدری باید گفت روحت شاد و این نقشه دشمن است که پهلوی‌ها را بزک و بزرگ می کندتا جمهوری اسلامی را تضعیف کند. توصیه می‌شود حتما تاریخ کشورمان را درست مطالعه کنيد و بعد نسبت به‌ مقایسه وضع موجود و گذشته بپردازید. 

علی زمانی افزود: حب وطن، جزو اصلی ایمان است مگر می‌شود کسی ایران و سرنوشت کشورش را دوست نداشته باشد حتی کسانی که صرف ملی گرا فکر می‌کردند همچون ارمنی‌ها و مسیحی ها در دفاع مقدس به شهادت رسیدند یا جانباز شدند،پس سرنوشت کشور برایتان مهم است و این يکی از دلایلی است که باید در انتخابات شرکت کنیم. 

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک ادامه داد: در هشت جنگ تحمیلی بیش از ۲۰۰ هزار شهید و حدود یک میلیون نفر خانواده آزاده و جانباز و شهید درگیر این مسئله شدند اما یک وجب خاک به عنوان ناموس و عزتمان را به دشمن ندادیم.این در حالی است که بهانه اصلی صدام برای جنگ ایران و عراق، اختلافات مرزی بود و عراق که حق دخل و تصرفی در رودخانه اروند نداشت اما رضاخان پهلوی این امتیاز را به عراق داد بدون اینکه بداند برای امنیت کشور خوب است یا نیست.

علی زمانی اضافه کرد: در سال ۹۰ کمی تحریم‌ها شدید شد و گزینه‌های روی میز آمریکایی ها همچون حمله مطرح بود و مردم احساسی تصمیم و انتخاب کردند. دولت وقت گفته بود اگر به من رأی دهید جنگ نمی‌شود .هم چرخ سانتریفیوژ می‌چرخد و هم چرخ زندگی می‌چرخد جمله ای که ظاهر زیبایی داشت اما آیا شدنی بود؟رفتند مذاکره کردند و دیوانه ای همچون ترامپ در برجام زیر همه چیز را زد نه چرخ سانتریفیوژ چرخید و نه چرخ زندگی.

وی خاطرنشان کرد: مردم در بعضی موارد احساسی رأی دادند به دولت هایی که برنامه نداشتند و شعارهای با زرق و برق می دادند،رأی دادند، افرادی بر سر کار آمدند که همه چیز را به برجام گره زدند و نگاه اقتصادی صحیح و درستی نداشتند،وضعیت اقتصادی امروز حاصل آن تفکر بود که به ظرفیت های داخلی اعتقاد نداشت و همه دنیا را فقط در غرب می دید. 

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک افزود: در برجام واقعا باختیم ، حتی يک تحریم برداشته نشد، پول‌های بلوکه شده، آزاد نشد؛ اما در زمان دولت شهید رییسی نگاه اقتصادی صحیح حاکم شد و از همه‌ی ظرفیت ها برای حل مسائل استفاده شد که طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر همین رویه دولت ادامه می یافت، بسیاری از مشکلات اقتصادی حل می‌شد.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار