یونانی:

حضور حداکثری پای صندوق‌های رای تکلیف شرعی و واجب است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح گفت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رای تکلیف شرعی و واجب است.
کد خبر: ۹۶۰۹۹۳۵
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰

شهلا یونانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دشمنان اسلام را خوار و ذلیل خواهد کرد و حضور حداکثری پای صندوق‌های رای تکلیف شرعی و واجب است .

وی افزود: انقلاب اسلامی به راحتی به دست ما نیامده و خون‌های پاک و مظلومی ریخته شده تا این انقلاب به اینجا رسیده است بنابراین باید با انتخاب اصلح خود نگذاریم کشور دست مدیران نااهل بیفتد؛ کشور باید دست مدیری بیفتد که نگذارد به بیگانگان وابسته شویم و باعث پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان عنوان کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی در راستای انتخابات پیش‌رو برگزاری ۵۰ نشست بصیرتی با موضوع انتخابات و حضور حداکثری، توزیع بروشورهای انتخاباتی، توزیع بسته‌های فرهنگی و برگزاری جلسات با افراد تاثیرگذار بود.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی، اردوهای فرهنگی بصیرتی، جلسات چهره به چهره، دعوت از رای اولی‌ها در نشست و فعالیت در فضای مجازی نیز از دیگر اقدامات برای دعوت مردم و بسیجیان برای حضور پرشور در انتخابات به همت پایگاه‌ها بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار