قاسمی فرزاد:

حضور معنادار و حماسی مردم در انتخابات در تقویت بنیه‌های انقلاب اسلامی موثر است

همدان-استاندار همدان گفت: به طور قطع حضور معنادار و حماسی مردم می‌تواند در تقویت بنیه‌های نظام و انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی دشمنان موثر باشد.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۵۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳

حضور معنادار و حماسی مردم در انتخابات در تقویت بنیه‌های اانقلاب اسلامی موثر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: امروز برحسب تکلیف شرعی و قانونی پای صندوق رای حاضر شدیم و رهبر معظم انقلاب نیز ساعت ۸ در پای صندوق رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

وی افزود: به طور قطع حضور معنادار و حماسی مردم می‌تواند در تقویت بنیه‌های نظام و انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی دشمنان موثر باشد.

استاندار همدان گفت: با تجربیات قبلی که کسب کردیم فرق می‌کند یک رئیس جمهور با رأی بالا سکاندار یک کشور باشد تا یک رئیس جمهور با رأی پایین.

وی ابراز کرد: امروز مردم به عنوان وظیفه ملی و میهنی خود پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند و این صلابت را ایجاد می‌کنند و رئیس جمهور اصلح انتخاب می‌شود.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: امیدواریم آن نتیجه‌ای حاصل شود که منجر به پیشرفت و آبادانی کشور شود و هر کسی که انتخاب می‌شود راه شهید خدمت را ادامه دهد و با تمام توان خود راه خدمت به مردم را طی کند.

گفتنی است؛ علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با حضور در شعبه انتخابات اداره آب منطقه‌ای استان همدان رای خود را به صندوق انداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار