خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

حضور در انتخابات برای کشور عزت‌آفرین است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: هر کسی برای عزت کشور خود ارزشی قائل است و می‌خواهد ایران اسلامی در دنیا با عظمت جلوه کند، درانتخابات شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۶۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
حضور در انتخابات برای کشور عزت‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهید رئیسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند حضور در انتخابات و مشارکت مردم برای کشور عزت ایجاد می‌کند.

وی افزود: هر کسی برای عزت کشور خود ارزشی قائل است و می‌خواهد ایران اسلامی در دنیا با عظمت جلوه کند، درانتخابات شرکت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: دشمنان امروز منتظر هستند تا ببینند در این کشور چه اتفاقی می‌افتد؛ امیدواریم افرادی که عزت و افتخار این کشور برایشان مهم است با حضور حماسی و پرشور خود در این انتخابات دشمنان را همچون گذشته ناامید کنند.

وی با بیان اینکه امید است انتخابات خوبی را شاهد باشیم، گفت: میزان مشارکت باید نسبت به گذشته بیشتر باشد و‌امیدواریم آنچه که امروز از این صندوق‌ها بیرون می‌آید برای کشور و ملت ما خیر باشد و باعث حل شدن برخی از مشکلات اقتصادی کشور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار