خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی‌موثقی:

نام هر کسی از صندوق رأی بیرون بیاید رئیس جمهور همه است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نام هر کسی از صندوق بیرون بیاید رئیس جمهور همه است، این مردم هستند که تعیین می‌کنند از صندوق چه کسی بیرون می‌آید.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۰۳
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
نام هر کسی از صندوق رأی بیرون بیاید رئیس جمهور همه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان همدان در استانداری با بیان اینکه خداوند به شهید رئیسی در مقابل همه زحمات خالصانه‌ای که داشتند اجر عظیم عطا کند، اظهار کرد: امروز صبح رهبر معظم انقلاب کلید واژه‌هایی که مطرح کردند باعث عزت و سرافرازی کشور است.

وی با بیان اینکه دشمن دائما تلاش می‌کند میزان مشارکت پایین بیاید، افزود: کسانی که برای تحریم بیشتر کشور نامه نوشتند و در کنگره آمریکا رفت و آمد کردند، افرادی که از کلیدواژه‌های منفی علیه کشور استفاده می‌کنند و رسانه‌های دشمن به طور قطع به دنبال منافع خود هستند و عدم مشارکت،  تامین کننده منافع در این کشور برای آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تفکرات و سلایق مختلف در کشور حضور داشتند، ما نباید فراموش کنیم این کاندیداها همه مورد تایید نظام هستند اما سلایق ممکن است فرق داشته باشد؛ باید توجه کنیم که همه کاندیداها سلیقه یکی دارند اما رویه ها متفاوت است.

شعبانی موثقی ابراز کرد: وقتی شما رأی می‌دهید در واقع به آن گفتمانی که درست است کمک می‌کنید؛ امیدواریم در پایان روز یک حماسه‌ای را شاهد باشیم و نام هر کسی از صندوق بیرون بیاید رئیس جمهور همه است، این مردم هستند که تعیین می‌کنند از صندوق نام چه کسی بیرون می‌آید.

وی عنوان کرد: تا امروز وقت وعده دادن و از فردا وقت عمل کردن است؛ از فردا مورد مطالبه و راستی آزمایی و تحقق وعده‌ها است و آن کسی که رای می‌آورد خادم مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امیدوارم رئیس جمهوری که امروز انتخاب می شود از فردا مردمی‌تر، متواضع‌تر، خادم‌تر و اخلاق‌مدارتر شود؛ خاصیت و لازمه مردم سالاری همین است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار