سرهنگ حجی در گفتگو با بسیج خبر داد

برپایی بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در روستای دهلق ملایر

همدان-مسئول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه ملایر از برپایی بیمارستان صحرایی و برگزاری اردوی جهادی در روستای دهلق شهرستان ملایر و روستاهای اطراف آن خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۹۹۸۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱

برپایی بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در روستای دهلق ملایر

سرهنگ محمد حجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به برگزاری اردوی جهادی ویزیت پزشکی رایگان اظهار کرد: این اردو به مناسبت چهلم شهدای خدمت در مدرسه روستای دهلق از توابع بخش سامن شهرستان ملایر برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی جهادی پزشک عمومی، متخصص اطفال، داخلی، روانپزشکی، دندانپزشکی،جراحی عمومی و متخصص زنان و زایمان حضور داشتند.

مسئول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به انجام عمل جراحی محدود در این اردو گفت: غربالگری فشار خون و دیابت و مشاوره جوانی جمعیت، روانشناسی، مامایی و تغذیه و برپایی ایستگاه دوست‌دارکودک از جمله خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی بود.

وی با اشاره به برپایی چادر بیمارستان صحرایی و تحویل دارو گفت: تحویل دارو به صورت رایگان توسط دفتربسیج جامعه پزشکی بیمارستان غرضی و با حمایت اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان ملایر انجام گرفت.

حجی ضمن تقدیر از فرماندهان حوزه‌های بسیج صاحب الزمان(عج) و حضرت مریم(س) در برگزاری این اردوی جهادی و خدمت‌رسانی عنوان کرد: این اقدام خداپسندانه با همکاری نهادها و سازمان‌های مختلف از جمله شبکه بهداشت و درمان، بسیج جامعه پزشکی شهید احدی و دفتر بسیج بیمارستان غرضی، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر، بیمارستان‌های امام حسین(ع)، مهر و دکتر غرضی و  دانشکده علوم پزشکی ملایر، دهیاری روستای دهلق، آموزش و پرورش بخش سامن، مرکز بهداشت، هلال احمر و معاونت سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه ناحیه ملایر صورت گرفت.

وی ادامه داد: حضور گسترده اهالی در این اردوی جهادی و استقبال گرم آنان از خدمات ارائه شده، نشان‌دهنده ثمربخش بودن این اقدام و قدردانی مردم از تلاش‌های خالصانه جهادگران بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار