خبرهای داغ:
پورعرب:

ششمین دوره انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر شهرستان بهار برگزار می‌شود

همدان-رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان بهار گفت: ششمین دوره انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر شهرستان بهار ۱۹ مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در مجمتع فرهنگی و هنری آیت الله بهاری (ره) شهر بهار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۳۲
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
ششمین دوره انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر شهرستان بهار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سجاد پورعرب در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران پرچم‌دار بصیرت و آگاهی در جامعه هستند و نقش بسیار مهمی در بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مردم دارند.

وی افزود: ششمین دوره انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر شهرستان بهار ۱۹ مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در مجمتع فرهنگی و هنری آیت الله بهاری (ره) شهر بهار برگزار خواهد شد.

رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان بهار با بیان اینکه در این راستا خبرنگاران می‌توانند با اطلاع رسانی و تبلیغات گام مهمی در این عرصه بردارند، اظهار کرد: در شهرستان بهار۱۳ نفر نامزد انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر شدند که در نهایت ۴ نفر به عنوان عضو اصلی و ۲ نفر علی البدل شورای راهبردی و یک نفر به عنوان بازرس اصلی و بک بازرس علی البدل انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه خانه‌های هلال به عنوان بازوان اصلی هلال احمر هستند، گفت: خانه‌های هلال احمر با هدف توانمندسازی، افزایش تاب آوری جوامع محلی، آمادگی لازم در مواقع بحرانی و  ثبت اعضا، فعالیت می‌کنند.

پورعرب با اشاره به اینکه در سالیان اخیر تعداد خانه‌های هلال در شهرستان بهار از ۶ مورد به ۱۲ مورد افزایش یافته است، گفت: با کمک‌های مدیرعامل و معاون امداد و نجات هلال احمر استان همدان و از محل اعتبارات ملی دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه آمبولانس تویوتا لندکروز و یک دستگاه خودرو نجات تویوتا هایلوکس، به شهرستان بهار اهدا شد.

در پایان این نشست با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار