امروز چشم دنیا به انتخابات ایران است

ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان البرز، از اقشار مختلف بسیج، برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری دعوت کرد.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۰۸
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان البرز از اقشار مختلف بسیج برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ی ریاست جمهوری دعوت کرد.

امروز چشم دنیا به انتخابات ایران است

در این پیام دعوت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلیأَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ»

"سوره نساء آیه ۵۸"

اساس جمهوری اسلامی از همان روز اول بنا بر فرمایش امامین انقلاب، مردم محوری و حضور ملت در عرصه ها بوده است، مردمی که با قاطعیت به جمهوری اسلامی رای داده و همچنان پای کار هستند، فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته اند، اما رای اول همه آنها همچنان جمهوری اسلامی و ایران آزاد، مستقل و قوی است.

 حضرت امام خمینی(ره) می‌فرماید: "تعیین رئیس جمهور یکی از چیزهایی است که بر همه مسلمان‌های ایران، بر همه مکلف های ایران واجب است که در این امر دخالت داشته باشند". (صحیفه امام؛ ج ۱۵، ص ۱۷)

 توجه به منویات مقام معظم رهبری در سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) مبنی بر تاثیر حضور مردم در انتخابات برای حفظ منافع کشور در معادلات پیچیده بین المللی و همچنین تثبیت عمق راهبردی خویش در منطقه و احتیاج به انتخاب یک رئیس‌جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب، فرد منتخب باید نسبت به ادامه راه شهید رئیسی عزیز در مسیر خدمت به محرومان کشور، مستضعفین و مظلومان عالم در جبهه مقاومت اهتمام لازم را در پیش گیرد.

 شهید سید ابراهیم رئیسی؛ سکان‌دار دولت سیزدهم، در عمر هزار روزه دولت اقدامات بایسته و عادت‌های شایسته‌ای را نشان دادند که نتایج آن چه در برهه کنونی زبان‌زد است و چه در دراز مدت ان شاء الله با ادامه مسیر ایشان به چشم همگان به عرصه ظهور خواهد رسید.

 انتخابات پرشور و با حضور حداکثری آحاد مردم مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی به استکبار جهانی است.

مشارکت حداکثری مردم باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور در عرصه های ملی و بین الملل خواهد شد.

 انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی، برگ دیگری بر حماسه های حضور خواهد افزود بر این اساس تمام اقشار بسیج رسالتی ویژه در راستای تبیین حضور حد اکثری در پای صندوق های رای خواهند داشت.

 ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان البرز از آحاد مردم به ویژه فعالان اقشار مختلف بسیج که خواهان عزت و پیشرفت ایران هستند دعوت به عمل می‌آورد تا برای خلق حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رأی حاضر و بار دیگر دشمنان را از طمع به این سرزمین ناامید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار