معاون سیاسی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

بنا به تصریح قرآن سرنوشت اقوام را خودشان تعیین می کنند/ تصمیم مردم ایران حضور حداکثری در انتخابات خواهد بود

معاون سیاسی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت : سرنوشت اقوام را خودشان تعیین می کنند. ملت شریف ایران نیز به خوبی می دانند که انتخابات یکی از اصلی ترین پایه های امنیت و پیشرفت در کشور است .
کد خبر: ۹۶۱۰۰۱۹
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،دکتر حامد شیرخدا، معاون سیاسی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع "مشارکت حداکثری دانتخابات و انتخاب اصلح" که در سالن کنفرانس ستاد دانشگاه علوم پزشکی ایلام و از سوی قرارگاه جهاد تبیین این دانشگاه برگزار شد، ضمن تبیین اهمیت این موضوع گفت: جدای از اینکه گفتمان چه حزبی مورد پذیرش و مقبولیت مردم است، می بایست با توجه به سوابق و ویژگی های فردی و اجتماعی افراد به انتخاب اصلح رسید.

وی تاکید کرد: حواسمان باشد بدون تحقیق و با اکتفا کردن به حمایت احزاب از نامزدهای انتخاباتی رای ندهیم. نباید نام و ویژگی های فردی، اعتقادی، سیاسی و مدیریتی خود کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در میان هاله ای از تبلیغات و حمایت های گوناگون احزاب و شخصیت های سیاسی گم شود.

دکتر شیرخدا گفت: بنا به تصریح قرآن کریم در آیه ۱۱ سوره مبارکه رعد که می فرماید: إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ سرنوشت اقوام را خودشان تعیین می کنند. ملت شریف ایران نیز به خوبی می دانند که انتخابات یکی از اصلی ترین پایه های امنیت و پیشرفت در کشور است و در بزنگاه های تاریخی چه تصمیمی می تواند سرنوشت آن ها را به سمت سعادت و پیشرفت ببرد. 

بنا به تصریح قرآن سرنوشت اقوام را خودشان تعیین می کنند/ تصمیم مردم ایران حضور حداکثری در انتخابات خواهد بود

سرهنگ پاسدار علی مریدی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان نیز در این نشست مهمترین ویژگی های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی از منظر مقام معظم رهبری را برشمرد و گفت: بنا به فرمایش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله) کسی شایسته ریاست جمهوری ایران اسلامی است که هم مبانی انقلاب اسلامی را به خوبی شناخته باشد و هم اهل کار جهادی و تلاش شبانه روزی برای حل مسائل و مشکلات کشور باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار