معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین؛

فعالیت هزار و ۸۹ شعبه اخذ رأی در استان / استعلام رای گیری صددرصدی شعب ثابت و سیار استان

فعالیت هزار و ۸۹ شعبه اخذ رأی در استان / استعلام رای گیری صددرصدی شعب ثابت و سیار استان
تمام شعب ثابت و سیار در استان فعال است و فرایند اخذ رأی آغاز شده و همچنین تمام شعب ثابت و سیار در استان فعال است و فرایند اخذ رأی آغاز شده است.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۴۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰

قزوین_ به گزارش بسیج، عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به روند برگزاری فرایند انتخابات در استان قزوین بیان کرد: بعد از ۳۵ روز تلاش برای آماده سازی فضای استان در انتخابات امروز هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در تمام شهرستان های استان فعال هستند.

وی گفت: با هماهنگی فرمانداران و بخشداران همه اعضای شعب و دست اندرکاران شعب ۹ گانه استان، راس ساعت هشت صبح آماده اخذ رأی شدند و در حال حاضر صد درصد شعب در استان صورت جلسه آغازین شعبه را تنظیم کردند. 

کاظمی اظهار کرد: اولین استعلام صورت گرفته و همه شعب ما دارای اولین استعلام هستند و در این ساعت صد درصد شعب دارای اولین استعلام هستند که به معنای فعال شدن تمام شعب ثابت و سیار در استان فعال است و فرایند اخذ رأی آغاز شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: تمام متولدین تیرماه ۱۳۸۵ به قبل شامل اخذ رأی هستند و مرحله اخذ رأی کاملا الکترونیکی است. مرحله اخذ رای آرا با تعرفه کتبی و دستی خواهد بود. ما تا ده ساعت فرایند را خواهیم داشت و به تشخیص وزیر کشور و شورای نگهبان این ساعت قابل تمدید است. 

کاظمی عنوان کرد: مجموعه عوامل انتظامی و نیروهای پشتیبانی از بعد نماز صبح در حوزه های مختلف در پست خود حاضر شدند و فرایند تحویل صندوق ها انجام شده است و امروز بالغ بر ۲۵ هزار نفر در جریان انتخابات با ما همکاری می کنند.

کاظمی در پایان گفت: تمام نامزدها نمایندگان خود را که به تشخیص خودشان بوده برای حضور در شعب اخذ رای معرفی کرده اند و نمایندگان در شعب اخذ رای حضور دارند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار