نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

مردم با بصیرت یکدیگر را برای حضور پای صندوق‌های رای تشویق کنند

آیت اله عابدینی گفت: با فعالیت عالمانه و بابصیرت احزاب شاهد شور و نشاط انتخاباتی خواهیم بود و امیدواریم مردم با بصیرت ما هم امروز تا آخرین ساعت‌ها یکدیگر را برای حضور پای صندوق‌های رای تشویق کنند.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۶۴
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

قزوین_ به گزارش بسیج، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین در حاشیه حضور در استانداری و بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران بیان کرد: امیدواریم احزاب کاری کرده باشند که امروز نمره فعالیت آن‌ها را مشاهده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: با فعالیت عالمانه و بابصیرت احزاب شاهد شور و نشاط انتخاباتی خواهیم بود و امیدواریم مرددم با بصیرت ما هم امروز تا آخرین ساعت‌ها یکدیگر را برای حضور پای صندوق‌های رای تشویق کنند.

وی گفت: هر رای ما دوستانمان را در تمام دنیا خوشحال می کند، موجب اقتدار و عزت ملی می شود و دشمنان را عصبانی و ضعیف می کند و همین عصبانیت موجب می شود.

آیت اله عابدینی در پایان گفت: باید سعی کنیم تمام احزاب و گروه ها در این مسأله و موضوع مشترک کاری کنیم که شامل این آیه شویم که دشمنان ما از اینکه بخواهند به ما و امنیت و اقتصاد ما طمعی داشته باشند مایوس شوند و حضور و مشارکت حداکثری این یأس را برای دشمنان به بار خواهد آورد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار