خبرهای داغ:
آغاز رای گیری در شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) با حضور مسئولین استانی؛

حضور پرشور مردم در انتخابات همیشه نشان‌دهنده آگاهی آنها از شرایط موجود است/ هزار نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در فارس

همزمان با سراسر کشور، شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) هم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم و مسئولین همراه با مردم آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۰۷۴
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اینجا شیراز است ... سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی،  شهر حافظ و سعدی، شهر فیلسوفان و علمای بزرگی از جمله ملاصدرای شیرازی، پایتخت کتاب ایران، پایتخت جوانان جهان اسلام، ستاره آسمان ادبیات، دیار 15 هزار شهید گلگون کفن و شهرخلبان پرآوازه شهید عباس دوران و امیران قهرمانی که برای سربلندی، عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند تا امروز در سایه از خودگذشتگی شیرمردان همیشه آسمانی، برگ دیگری از افتخارات و پیروزی‌های عزتمندانه این مردم همیشه بیدار رقم بخورد.

مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه استان فارس و اهالی دیار شهر فرهنگ و هنر و ادب با حضور مشتاقانه از ساعت‌های اولیه صبح امروز برای لبیک گفتن به ندای رهبر فرزانه انقلاب در شعب‌های اخذ رای حاضر شدند و آماده خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ باشکوه ایران اسلامی هستند.

سردار رهام بخش حبیبی صبح امروز همزمان با آغاز فرآیند رأی‌گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در حرم شاهچراغ(ع) رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران ضمن دعوت به حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات، اظهارداشت: تمهیدات امنیتی در سراسر شعب رأی‌گیری در فارس پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی در همه صحنه‌ها خوش درخشیده‌اند و این بار هم با حضورشان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات همیشه نشان‌دهنده آگاهی آنها از شرایط موجود بوده است.

حبیبی عنوان کرد: هر زمان دشمنان ملت ایران تهدید کرده‌اند، با حضور آگاهانه به آنها پاسخ داده شده است.

مسئولان استان فارس و علمای اهل سنت نیز با صدور پیام‌های جداگانه‌ای آحاد مردم را به مشارکت و حضور گسترده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کردند.

سالاری رئیس انجمن خیریه کلیمیان شیراز هم گفت: جامعه کلیمیان، امروز جمعه هشتم تیر در انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور خواهند داشت و تلاش می‌کنیم در این انتخابات رییس جمهوری فرهیخته را برای کشور عزیزمان ایران، انتخاب کنیم و در سرنوشت آینده خود و مملکت سهیم باشیم.

اسماعیل قزلسفلی رئیس ستاد انتخابات استان فارس هم گفت: 94 هزار نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در چهار بخش اجرا، نظارت، بازرسی و امنیت در امر برگزاری انتخابات مشارکت و حضور خواهند داشت.  

وی تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در این استان را سه میلیون و 706 هزار نفر اعلام کرد و گفت: علاوه بر این، شرایط حضور نمایندگان نامزد‌ها در جلسات تنظیم صورت‌جلسه تجمیع آرا در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها فراهم است.

قزلسفلی اظهار کرد: به روسا و قائم‌مقام روسای ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها اعلام کرده‌ایم که می‌توانند در ستاد انتخابات استان حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: تمام این اقدامات با این هدف انجام می‌شود که ما خود را نگهبان و حافظ رای مردم می‌دانیم و می‌خواهیم اطمینان دهیم که هر آنچه در ستاد انتخابات و در جای جای استان بناست برگزار شود، با شفافیت در انظار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.  

محمدهادی ایما، استاندار فارس هم که همزمان با آغاز فرآیند رأی گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در حرم شاهچراغ (ع) رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران ضمن دعوت به حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات، اظهارداشت: مردم ایران از پس از انقلاب تاکنون همیشه پای کار بوده‌اند و در همه صحنه‌های انتخابات حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: از ساعت 6 صبح امروز ستاد انتخابات فارس برای پیگیری مستقیم فعال سازی صندوق‌ها حاضر شدیم.

استاندار فارس با اشاره به وجود 3500 شعبه اخذ رأی در استان، یادآور شد: پس از تهران، بیشترین تعداد شعب اخذ رأی در فارس فعال شده است و به همین همکاران ما کار سختی را طی هفته‌های اخیر برای برگزاری انتخاباتی امن و حفظ امنیت صندوق‌ها پشت سر گذاشته‌اند.

ایمانیه خاطرنشان کرد: از شامگاه گذشته نیز عوامل اجرایی و نظارت در شعب مناطق دور افتاده مستقر شده‌اند.

وی تصریح کرد: همکاران ما در وزارت کشور، عوامل اجرایی و نظارت برای برگزاری این انتخابات سنگ تمام گذاشته‌اند و آماده هستند تا انتخابات با سلامت برگزار شود.

استاندار فارس عنوان کرد: امکان حضور نماینده هر کاندیدا در صندوق‌های رأی نیز پیش‌بینی شده و این مهم تضمین کننده سلامت انتخابات است تا دقت و امانت صندوق رای حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار