گزارش بسیج از حضور رای اولی ها در انتخابات چهاردهمين دوره ریاست جمهوری؛

با همه انتقاداتی که داریم پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم

با همه انتقاداتی که داریم پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم
با همه انتقاداتی که داریم پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم تا دشمن شاد نشویم و با همدلی و شور و انگیزه زیاد پای صندوق‌های رای حاضر و با حضور حداکثری خود پیشرفت کشور را تضمین می‌کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۱۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

قزوین_ به گزارش بسیج، انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است. انتخابات فرصتی است برای مردم که نظر خودشان را نسبت به شیوه حکومت و مدیریت یک دولت ابراز کنند، اگر مردم نسبت به آن نارضایتی داشته باشند، کسی یا گروه دیگری را که مناسب‌تر و با کفایت‌تر می‌شناسند، جایگزین می کنند.

 همچنین شرکت در انتخابات حق بزرگ و مهمی است و شرکت در انتخابات هم وظیفه دینی، هم وظیفه ملی، اخلاقی و الهی است و مردم با حضور آگاهانه و حداکثری نماینده اصلح خود را انتخاب می‌کنند.

 هشتم تیرماه روز سرنوشت ساز ملت ایران است. به فرموده مقام معظم رهبری" امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند که با رأی خود سرنوشت و تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های بعد معین می‌کنند" بنابراین امروز متعلق به مردم است.

در میان همه کسانی که خود را برای حضور در انتخابات هشتم تیرماه آغاز می‌کنند، رای اولی‌ها حس و حال متفاوتی دارند و میزان مشارکت رأی اولی‌ها در انتخابات، نشان‌دهنده میزان مسئولیت‌پذیری آن‌ها در امور عمومی، مشارکت اجتماعی و همگانی است.

یکی از رای اولی‌ها در گفتگو با خبرنگار بسیج با ابراز تاسف از شهادت شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت گفت: ما با شرکت در انتخابات و رای به گزینه‌هایی در تراز شهید جمهور بر تداوم این راه تاکید خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که دشمنان با ترفندهای مختلف باعث حضور کمرنگ مردم به ویژه جوانان و رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای شوند و بتوانند ضربه خود را بر پیکره نظام وارد کنند و با حضور پرشور، بابصیرت، انسجام و وحدت ملی خود این نقشه دشمن خنثی خواهد شد.

فاطمه نیز حضور رای اولی‌ها را در انتخابات مهم ذکر کرد و گفت: انقلاب ما به راحتی به دست نیامده و شهدای بسیاری جان خود را در راه اسلام تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

وی ادامه می‌دهد: باید به ظرفیت رای اولی‌ها واقف و این استعدادهای درونی را زنده کنیم؛ جوانان و نوجوانان پرشور، باانگیزه مطالبه‌گر، دغدغه مند و جویای کشف تجربه‌های جدید برای سرنوشت خود هستند و از اینکه می‌توانند در سرنوشت کشور مشارکت، موثر و سهیم باشند با انگیزه و شور بیشتری سر صندوق‌های رای حاضر می‌شوند چون به اقتضای سن جوانی و نوجوانی خود آینده را روشن و پرامید می‌بینند.

سارا از دانش آموزان رای اولی نیز در این خصوص می‌گوید: به عنوان رای اولی حضور در انتخابات یک تجربه بزرگ برایم است و اینکه حضور در صحنه سیاسی، تصمیم و اراده امروز من می‌تواند در برنامه‌های آینده کشور تاثیرگذار باشد، برایم ارزشمند و گران قیمت است.

وی اظهار می‌کند: هر رای که به صندوق انداخته می‌شود، می‌تواند تا سال‌ها در امور اجرایی کشور تاثیر بگذارد و تنها محدود به این ۴ سال نیست و باید با بینش صحیح و با بصیرت مسیر آینده ایران عزیز اسلامی را به فرد اصلح واگذار کنیم.

یک دانش آموز رای اولی دیگری نیز که همراه با مادرش شنونده این گفتگو بود در این باره گفت: ما نوجوانان و جوانان تصمیم گیرنده و آینده ساز کشورمان هستیم و اگر تصمیم نگیریم؛ دیگران برای ما تصمیم خواهند گرفت چون هر رای ما نشان دهنده مشارکت و وحدت ماست و با همه انتقاداتی که داریم پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم تا دشمن شاد نشویم و با همدلی و شور و انگیزه زیاد پای صندوق‌های رای حاضر و با حضور حداکثری خود پیشرفت کشور را تضمین می‌کنیم.

وی خطاب به بدخواهان نظام گفت: با وجود تمامی مشکلات پشت نظام، آرمان‌های انقلاب و رهبری و با تمام قدرت در صحنه هستیم و بدخواهان نظام و انقلاب با حضور پرشور ما در پای صندوق‌های رأی می ‌فهمند که هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

به گزارش بسیج، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مهمترین رویداد سیاسی امسال است و قطعا مردم بویژه جوانان و رای اولی ها با مشارکت پرشور خود حماسه ای دیگر خواهند آفرید. مسئولان بخش‌های مختلف نباید از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، نشاط و انگیزه جوانی غفلت کنند چرا که هنوز هم این جوانان آینده کشور را رقم می‌زنند، روزگاری در میدان نبرد و امروز پای صندوق‌های رأی. 

جوانان با جمعیت قابل توجه‌ای در حوزه‌های مختلف نقش ارزنده‌ای در انتخابات ایفا خواهند کرد و در شرایطی که دشمنان کشورمان و معاندان در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی هستند، لذا برای شکست این توطئه‌ها در انتخابات شرکت پرشور داشته و در تعیین سرنوشت خود مشارکت و پشتیبانی خود از نظام اسلامی را ثابت می‌کنند و با انتخاب رئیس جمهور اصلح خود در رشد و توسعه کشور مشارکت می کنند.

 

 اعظم علویری

 

‌انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار