حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

حضور پررنگ مردم در انتخابات قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشاند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: ملت ایران از رئیس جمهور آینده خود انتظار دارند با تمام قدرت راه شهید رییسی را ادامه دهند.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۴۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان‌الله حسینی‌صدر صبح امروز پس از مشارکت در انتخابات ، به خبرنگاران گفت: شهید رئیسی شاخص‌های یک رئیس جمهور اصلح را مشخص کرد و فردی که در آینده امور اجرایی کشور را در دست می‌گیرد وظیفه سنگینی برعهده خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: اخلاص، مجاهدت، تلاش‌گری، خستگی‌ناپذیری، فسادناپذیری و خدمتگزاری به مردم شاخص‌ترین ویژگی‌های شهید جمهور بود که باید مورد توجه رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی صدر گفت: خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی وی را به رئیس جمهور میدانی و نه رئیس جمهور پشت میزنشین تبدیل کرده بود و با اِشرافی که به مسائل پیدا کرده بود راهکارهای موفقیت‌آمیزی برای حل مشکلات ارائه می‌کرد.

وی تأکیدکرد: ملت ایران از رئیس جمهور آینده خود انتظار دارند با تمام قدرت راه شهید رئیسی را ادامه دهند و با کار و تلاش بی وقفه و روحیه خستگی‌ناپذیری مسیر توسعه کشور را فراهم کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در پایان اظهار کرد: مردم همواره در انتخابات حضور پر رنگی داشته‌اند و در این دوره نیز بار دیگر به نظام رای می‌دهند و قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار