خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

تشکیل صفوف طولانی رأی‌دهی را در اقصی نقاط خراسان جنوبی شاهدیم

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: از همان ساعات اولیه صبح، تشکیل صف‌های طولانی در شعبه‌های اخذ رأی استان را شاهدیم که نشان دهنده اعتماد خاص مردم نسبت به نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۶۱۰۱۹۵
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، طالبی رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی امروز جمعه ۸ تیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم با شور و هیجان خاصی پای صندوق های رأی حاضر شده‌اند.

وی عنوان کرد: تمامی شعب اخذ رأی استان، رأس ساعت ۸ صبح شروع به کار کرده اند.

طالبی تأکید کرد: مردم برای رأی دادن حتماً کارت ملی یا شناسنامه دارای کد ملی را به همراه داشته باشند.

معاون استاندار با بیان اینکه مردم اگر برای کد ملی مشکلی دارند ادارات ثبت احوال فعال هستند و می توانند کد ملی خود را اخذ کنند، ادامه داد: مردم اگر تخلفاتی مشاهده کردند، می توانند آن را همراه با مستندات به فرمانداری و یا سامانه مردم ناظر ارائه و ثبت کنند.

طالبی سن رأی دادن را ۱۸ سال تمام عنوان کرد و افزود: متولدین هشتم تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می توانند رأی خود را به صندوق ها بیندازند.

وی از مردم خواست تا در تعرفه های انتخاباتی، حتماً اسم یک نامزد را بنویسند چرا که با درج نام افراد بیشتر رأی باطله محسوب می شود.

طالبی اظهار داشت: مردم مراجعه به شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در استان پیش‌بینی شده، گفت: از این تعداد ۴۰۴ شعبه ثابت و ۳۶۸ شعبه سیار است و ۳۵۲ شهری و ۴۲۰ شعبه هم روستایی می باشد.

طالبی تصریح کرد: ما به اندازه کافی شعبه اخذ رأی را در محلات مستقر کرده ایم تا مردم در صف های طولانی اذیت نشوند.

وی افزود: افراد با شرایط خاص می توانند با شماره‌های ۳۲۲۱۴۰۰۱ و ۳۲۲۱۴۰۰۲ تماس بگیرند تا صندوق رأی به محل مورسکونت شان ارسال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار