خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

انتخابات ریاست‌جمهوری لیله القدر ایران اسلامی برای برون رفت از مشکلات و‌ ادامه مسیر پیشرفت کشور است

حجت‌الاسلام کمالی با اشاره به ارزش و اهمیت انتخابات ریاست‌ جمهوری چهاردهم، گفت: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات لیله القدر ما است که اگر چه یک روز است اما با انتخاب اصلح و فردی در تراز شهید جمهور آیت الله رئیسی، یک شبه راه چندین ساله را طی خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۶۱۰۲۵۹
|
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند، با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا،  گفت: امروز در روز انتخابات چهاردهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری قرار داریم، روزی مهم و چهل روز بعد از شهادت رئیس جمهور مردمی، خدوم و ولایتمدار، دلسوز مردم و نظام؛ و امروز در واقع روز مانور سیاسی مردم و نظام و حضور در صحنه است.

وی بیان کرد: امروز روز امید مظلومان و روز هراس، یاس و ناامیدی دشمنان است، روز بیعت با امام، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، روز تقویت گفتمان غدیر و تقویت بیش از پیش ارتباط امت با امام است، روز ایران و ایرانی است، روز تجلی فراخوان شیاطین برای ضربه زدن به فرهنگ غدیر و اسلام ناب و رابطه امام و امت است.

حجت الاسلام کمالی افزود: امروز ایران در مسیر فتح قله‌های پیشرفت قرار دارد که توانست با عملیات وعده صادق بزرگترین پایگاه جاسوسی و تجهیزاتی اسرائیل را هدف قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: امروز معاندان داخلی و دشمنان خارجی، فرهنگ غدیر و استکبار جهانی به صحنه آمدند که مانع از پیوند مردم با ولایت و نظم جدید جهانی با دکترین ولایت شوند و با دروغ، تحریف در فضای مجازی و رسانه بدنبال رسیدن به اهداف خود و ضربه زدن به اقتدار ایران اسلامی هستند.

وی افزود: انتخابات امروز در کنار تشییع پیکر مطهر سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله رئیسی عامل مهم اقتدار نظام و ایران اسلامی در جهان است.

حجت‌الاسلام کمالی با بیان اینکه امروز هشتم تیرماه و زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم روز مهمی در سرنوشت ما ایرانیان است، گفت: امروز روز شناختن مرد از نامرد و نمایش وفاداری پرچمداران مهدویت است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)‌ بیان کرد: دشمنان با یکدستگی با عناصر خود در داخل و خارج بدنبال از بین بردن اقتدار و وحدت ملت ایران هستند که باید هوشیار بود.

وی، ریشه مشکلات جامعه را غفلت از امام جامعه، ولی فقیه و ولایت دانست و عنوان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی در بسترهای مختلف وارد صحنه شدند تا عاشورا را تکرار کنند و دست ما را از فرهنگ ناب غدیرخم کوتاه کنند.

حجت الاسلام کمالی افزود: راه برون رفت از مشکلات و پیروز شدن بر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان شاخصی با عنوان "ولایت و پیروی از ولی فقیه" است؛ امروز ما ملت با هوشیاری نباید اجازه دهیم، دشمنان ایران اسلامی جنگ صفین را تکرار کنند و با دین بر علیه دین حرکت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) مطرح کرد: امروز معاندان داخلی با سوء استفاده از نام دین و ائمه اطهار علیه‌السلام و ارزش‌های اسلام بدنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند اما این جامعه بیدار است و شاخص آنها اسلام و ولایت هست و مردم فریب این صحبت‌ها عوام فریبانه را نمی‌خورند.

وی بر درس گرفتن از تاریخ تأکید کرد و گفت: امروز حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و داشتن انتخاب اصلح بسیار مهم است تا در جنگ احزابی که دشمنان ایران اسلامی به راه انداختند، سربلند خارج شویم.

حجت الاسلام کمالی تصریح کرد: حضور با شور و شعور شما ملت بصیر و آگاه در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم تیری بر قلب دشمنان خارجی و معاندان داخلی و تاییدی در دفاع از اسلام، ارزش‌های انقلاب و راه شهیدان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: بدخواهان نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران بدانند دشمنی ایران با دولت آمریکا و طرفداران آنها تا ابد باقی است.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، گفت: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات لیله القدر ما است که اگر چه یک روز است اما با انتخاب اصلح و فردی در تراز شهید جمهور آیت الله رئیسی، یک شبه راه چندین ساله را طی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام کمالی ادامه داد: در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب ۱۲۰ شاخص برای انتخاب فرد اصلح بیان شده؛ که باید از آن برای انتخاب فرد کارآمد و دلسوز نظام اسلامی و ولایت بهره ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار