خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

مادر نمونه دهه شصتی با ۵ فرزند که کمک‌کردن به خانواده‌های نیازمند جزو برنامه‌های ثابت زندگی اوست

ما سعی می‌کنیم در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی، بسته‌های معیشتی تهیه کرده و آنها را میان خانواده‌های نیازمند محدوده شهرری، توزیع کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۰۳۶۸
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

خبرگزاری بسیج _ یک لحظه در ذهن‌تان تصویرسازی کنید؛ یک مادر دهه شصتی با ۵ بچه قد و نیم‌قد.

این تصویرسازی چند ساحتی، بُعدهای مختلفی نظیر زندگی شاد و سرزنده، چگونگی نحوه هزینه‌کرد فرزندان، نحوه تربیت آنها و ... را در بر می‌گیرد. 

«نجیمه حسین‌پور» مادر دهه شصتی قصه‌ی ما، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: بنده با افتخار یک مادر و یک بسیجی، متولد سال ۱۳۶۹ و دارای ۵ فرزند هستم. 

حسین‌پور گفت: با کمک خدا سعی می‌کنیم در تربیت فرزندان‌مان چیزی کم نگذاریم؛ البته خدا را شکر، بچه‌هایمان در کنار هم در حال رشد و بزرگ شدن هستند؛ آنها سرتاسر روز را با هم بازی می‌کنند و سرگرم هستند‌‌.

وی که به کمک همسر و خانواده‌اش، خیریه‌ای کوچک به‌نام شهید آزادپور در شهر ری در حوزه تامین ارزاق خانواده‌های بی‌بضاعت راه‌اندازی کرده و ۱۰ خانواده را به طور مشخص تحت پوشش قرار داده است، گفت: ما سعی می‌کنیم در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی، بسته‌های معیشتی تهیه کرده و آنها را میان خانواده‌های نیازمند محدوده شهرری، توزیع کنیم.

این مادر‌ دهه شصتی افزود: در برهه‌های مختلف زمانی با ارزاقی که از طرف خیرین به‌ دست‌مان می‌رسید، طرح‌هایی مانند اطعام مهدوی را برای رسیدگی به ۱۰۰ تا ۵۰۰ خانواده اجرا می‌کردیم؛ در زمان شیوع کرونا نیز چندین گوسفند خریداری کرده و گوشت‌هایشان را میان نیازمندان قربانی می‌کردیم. 

این خیر بسیجی درباره مهمرین دغدغه خود نیز گفت: مهمترین دغدغه فکری من و خانواده‌ام، تامین معیشت خانواده‌های ضعیف و نیازمند جامعه است. 

وی گفت: هرگاه میزان کمک‌های مردمی به خیریه ما بیشتر می‌شود، کمک‌هایی را نیز به خانواده‌های معسر در شورآباد، حسن آباد قم و کهریزک انجام می‌دهیم.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: چنانچه مسئولان امر در زمینه‌های اقتصادی و تبلیغی به خیریه‌ها کمک کنند، قطعا می توانیم افراد بی بضاعت و معسر بیشتری را تحت رسیدگی قرار دهیم. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار