خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

دفتر ۶۰ برگ کاسب بوشهری که مشخصات خانواده‌های نیازمند در آن درج شده است

چنانچه ما از مردم و نیازمندان دست‌گیری داشته باشیم و در مواقع نیاز به یاری آنها بشتابیم، خداوند متعال نیز در سختی‌ها، شدائد و گرفتاری‌ها به یاری ما می‌آید.
کد خبر: ۹۶۱۰۳۹۶
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

خبرگزاری بسیج_ «محمد بوعلی» کاسبی در منطقه دهدشتی شهر بوشهر که به خوش‌‌انصافی، اخلاق‌مداری و دست‌گیری از نیازمندان، معروف است. او طی ماه در چند نوبت، مقداری مشخص از برنج، روغن و حبوبات را به صورت رایگان در اختیار مردم کم‌بضاعت قرار می‌دهد و در ازای این کار، طلب دعای خیر از آنها می‌کند.

وی که از گفتگو با رسانه‌ها اکراه دارد و به سختی حاضر به مصاحبه با خبرنگاران می‌شود، سرانجام حاضر شد با خبرنگار خبرگزاری بسیج به گفتگو بنشیند.


آقای بوعلی ۳۰ سال است مغازه خواروبار فروشی دارد و از این محل، امرار معاش می‌کند؛ او از نمازگزاران قدیمی مسجد دهدشتی نیز محسوب می‌شود و در جریان کمک‌رسانی‌هایی که در این مسجد به نیازمندان صورت گرفته، نقش اثرگذاری داشته است.

بوعلی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: چنانچه ما از مردم و نیازمندان دست‌گیری داشته باشیم و در مواقع نیاز به یاری آنها بشتابیم، خداوند متعال نیز در سختی‌ها، شدائد و گرفتاری‌ها به یاری ما می‌آید.

وی افزود: ما در واقع به خلق خدا کمک می‌کنیم تا خدا هم در موقع نیاز ما، نصرت‌هایش را از ما دریغ نکند.

آقای بوعلی در خصوص روند یاری رساندن خود به خانواده‌های کم‌بضاعت گفت: من یک دفتر ۶۰ برگ دارم که در آن اسامی و مشخصات خانواده‌های نیازمند منطقه دهدشتی را ثبت و در آن مشخص کرده‌ام که چه روزهایی باید به چه خانواده‌هایی اقلام رایگان برسانم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار