رفع مشکل آب شرب دهستان شوراب صغیر با کمک خیّرین

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از رفع مشکل آب شرب دهستان شوراب صغیر با کمک خیرین خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۰۵۰۳
|
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد کریمی با اعلام این خبر افزود: مشکل آب آشامیدنی چندین ساله دهستان شوراب صغیر با اجرای خط انتقال آب بطول ۱۲۰۰ متر با همکاری خیّرین و همیاری بین بخشی با شرکت آب و فاضلاب رفع شد.

مهندس کریمی گفت: اهالی این دهستان پنج ماه از سال ( خرداد تا مهر ماه) مشکل تامین آب داشتند که با اصلاح این خط انتقال آب آشامیدنی مشکلات تامین آب دهستان شوراب صغیر در شهرستان سامان مرتفع گردید.

وی در خصوص همکاری خیرین در این طرح آبرسانی افزود: ۸۰۰ متر از لوله تعویض شده در این پروژه با لوله پلی اتیلن 10 اتمسفر ۱۶۰  میلی متری را خیّر محترم و همچنین تهیه و حمل خاک سرندی را دهیاری و شورای اسلامی متقبل شدند.

مدیرعامل آبفا استان از جمله خصوصیات بارز اجرای این خط ۱۲۰۰ متری را مشارکت خوب دهیاری ، شورای اسلامی ، همکاری خیّر محترم همچنین پیگیری های مدیریت و اجرای همکاران امور آبفای شهرستان سامان برشمرد.

مهندس محسن ثانی مدیر امور آبفای شهرستان سامان هم گفت حدود ۴ هزار نفر جمعیت در قالب هزار و پانصد خانوار در دهستان شوراب از توابع شهرستان سامان سکونت دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار