برگزاری همایش حقوق‌دانان بسیجی با موضوع انتخابات

همایش ارتباط تصویری ۵۰۰۰ نفری حقوق‌دانان بسیجی سراسر کشور با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۵۱۰
|
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این همایش به صورت ارتباط تصویری همزمان با حضور حقوق دانان انقلابی و بسیجی استان‌ها همراه بود که در استان کهگیلویه و بویراحمد از کانال خبری این سازمان همچنین به صورت برخط برگزار شد.

 در این همایش دکتر رسول بهرامی پور مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان ضمن خیر مقدم به مهمان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ضمن دعوت از همه احاد جامعه من جمله جامعه حقوقی کشور برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: دو گام پیش روی ما قرار دارد. ابتدا مشارکت حداکثری در انتخابات و دوم انتخاب فرد اصلح.

 وی همچنین خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول زمان با حوادث گوناگونی روبه‌رو بوده است من جمله ترور، کودتا، فتنه و... ولی به برکت امام عصر (عج) و رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری هیچ خللی در روند این کار و مسیر رو به جلو انقلاب پیش نیامده است.

در ادامه برنامه دکتر طحان نظیف سخنگوی محترم شورای نگهبان نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

وی ضمن تبریک اعیاد ابتدا به اهمیت جایگاه ریاست جمهوری پرداختند و بیان کرد: اصل 131 قانون اساسی لزوم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در صورت فقدان رییس جمهور زا بیان کرده است  که در برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی نکات مدنظر قرار گرفت که فرآیند انتخابات باید در ۵۰ روز انجام شود. و حتی اگر به دور دوم کشیده شد هم باید انتخابات دور دوم در همین ۵۰ روز باشد تا از قانون تبعیت شود.

 سخنگوی شورای نگهبان با طرح این سوال که در نظام‌های دینی و خداباور هدف از تبلیغات چیه؟، گفت:  تبلیغات برای شناخت افراد، اگاهی دادن به افراد جامعه، ایجاد امید. در تبلیغات نامزدها باید کرامت رقبای دیگر حفظ شود.

وی ابراز داشت: نامزدی که خودش و طرفدارانش مرزبندی درستی با دشمن نداشته باشه مورد طمع دشمن قرار می‌گیرد. آنچه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در مورد جهاد تبیین باطل کننده جهالت و تبلیغات مسموم است. رفتارهای متعهدانه جریان‌های سیاسی باید هدفشان اقتدار و عزت کشور باشد. شاید در روش ها اختلاف نظر داشته باشد ولی هدف باید اینها باشد.

 طحان نظیف در ادامه به حق الناس بودن ارای مردم اشاره کرد و بیان کرد که افتخار نظام اسلامی این است که همواره امانت دار ارای مردمی بوده است.

برگزاری همایش ارتباط تصویری حقوق‌دانان بسیجی با موضوع انتخابات

برگزاری همایش ارتباط تصویری حقوق‌دانان بسیجی با موضوع انتخاباتبرگزاری همایش ارتباط تصویری حقوق‌دانان بسیجی با موضوع انتخاباتبرگزاری همایش ارتباط تصویری حقوق‌دانان بسیجی با موضوع انتخاباتبرگزاری همایش ارتباط تصویری حقوق‌دانان بسیجی با موضوع انتخاباتبرگزاری همایش ارتباط تصویری حقوق‌دانان بسیجی با موضوع انتخاباتبرگزاری همایش ارتباط تصویری حقوق‌دانان بسیجی با موضوع انتخابات

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار