پیرزنی ۹۰ساله که با کیلومترها پیاده‌روی خود را به صندوق رأی رساند؛

عمه کلثوم؛ تا آخرین‌نفس پای‌کار انقلاب

همزمان با هشتم تیرماه و آغاز فرایند رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان، شاهد حضور اقشار مختلف جامعه پای صندوق‌های رأی هستیم که آمده‌اند تا سرنوشت کشورشان را بار دیگر به دست خودشان رقم بزنند؛ حواشی این حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رأی، برای جوانان، هم جذاب و هم درس‌آموز است.
کد خبر: ۹۶۱۰۵۲۰
|
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از رشتخوار، عمه کلثوم پیرزنی ۹۰ساله ساکن روستای علی‌نقی سفلی در بخش جنگل شهرستان رشتخوار است؛ او فرزند ندارد و سالیان طولانی تنهایی زندگی می‌کند.

این پیرزن ۹۰ساله 8 تیر ماه همزمان با روز انتخابات ریاست جمهوری درسی ماندگار از عشق به وطن، به وطن دوستان داد.

صندوق سیار اخذ رأی با هماهنگی‌های صورت‌گرفته وارد روستای محل سکونت عمه کلثوم می‌شود و ساعت‌های مردم این روستا با حضور پای صندوق، نامزد ریاست‌جمهوری مدنظرشان را انتخاب و آرای خود را داخل صندوق می‌اندازد اما ازقرارمعلوم عمه کلثوم به دلیل ضعف در شنوایی فراخوان بلندگوی مسجد برای رأی‌دادن را متوجه نمی‌شود و از صندوق سیار رأی جا می‌ماند.

عمه کلثوم متعهد و انقلابی خراسانی ما، پای پیاده با قد خمیده دل به جاده می‌زند تا مسیر ۶ کیلومتری فاصله بین دو روستا را بپیماید، او با طی این مسیر طولانی، خودش را به صندوق رأی روستا می‌رساند و وارد مسجد می‌شود.

همه اعضای صندوق، از این حرکت جهادی مادربزرگ و عشق و علاقه او برای سهیم بودن در سرنوشت کشورش تعجب می‌کنند و همه حاضران برای سلامتی عمه کلثوم صلوات می‌فرستند.

عمه کلثوم به خیلی از ماها آموخت، عشق به رهبر و عشق به کشور یعنی چه و به ما داد که جا نزنیم و کم نیاوریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار