خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی:

باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم

همدان-امام جمعه تویسرکان هفته پیش رو را هفته جهاد برای به میدان آوردن مردم دانست و گفت: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از تمام تریبون‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا حضور حداکثری محقق شود.
کد خبر: ۹۶۱۰۵۶۶
|
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در جلسه قرارگاه شهید مالک رحمتی با بیان اینکه مشارکت کم مردم در انتخابات برای نظام یک ضایعه است، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم نسبت به جامعه و موضوعات سیاسی و اجتماعی کشور ساکت باشیم.

وی افزود: در برهه‌هایی حضور، نقش آفرینی‌ها و ادای تکلیف ما برای کشور تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز خواهد بود که نمونه آن انتخابات‌ها به خصوص انتخابات ریاست جمهوری است.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: مشارکت تک تک ما در انتخابات هم دستاوردهای داخلی دارد و هم دستاورد بین‌المللی؛ و حتی هرچه مشارکت بالاتر باشد در عرصه سیاست خارجی اقتدار نظام بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: باید برای تحقق مشارکت حداکثری هرچه در توان داریم تلاش کنیم اما اگر مشارکت به هردلیلی کاهش پیدا کند و یا اینکه مشارکت کم مردم در انتخابات برای نظام یک ضایعه است .

حسینی مجد هفته پیش رو را هفته جهاد برای به میدان آوردن مردم دانست و گفت: در طول این هفته باید برای حضور حداکثری مردم از تمام تریبون‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا دغدغه مقام معظم رهبری که حضور حداکثری است محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: هرچه حضور بیشتر باشد آبروی نظام و پشتیبانی از فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود وآنچه حول محور ۴ سال مدیریت رئیس جمهور است اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار