خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

انتخابات مظهر توانایی و اقتدار ملی کشور است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الحسین(ع) همدان انتخابات را عاملی برای افزایش قدرت ایران در بین کشورهای جهان عنوان کرد و گفت: انتخابات مظهر توانایی و اقتدار ملی کشور است و موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۰۹
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در نشست بر خط با موضوع انتخابات ضمن تبریک روز مباهله با اشاره به آیه «و اعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفوقوا» اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی باید در جبهه نیروهای انقلاب حفظ و تقویت شود.

وی افزود: انتخابات مسئله مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، به خصوص در شرایط امروز که همه نگاه جهانیان به انتخابات ریاست جمهوری کشور ما است، بنابراین دشمن سعی دارد از طریق انتخابات به ما ضربه بزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الحسین(ع) همدان با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایشان فرمودند «مسئله، مسئله ریاست جمهوری نیست، مسئله، مسئله اسلام است» از آنجایی که حاکمیت ما، حاکمیت دینی است پس هرکس به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود در پیشرفت و پسرفت اعتقادی مردم و جامعه و همچنین استمرار حاکمیت دینی تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور مهم‌ترین عنصر در حل مسائل کشور است چراکه هیچ مسئولی اختیارات رئیس جمهور را ندارد، پس اهمیت انتخابات ریاست جمهوری بسیار زیاد است.

نجاری حضور و مشارکت حداکثری آحاد مردم را در انتخابات یک اصل دانست و گفت: بسیجیان، خواص جامعه و دلسوزان نظام باید حضور همه جانبه در انتخابات داشته باشند زیرا این حضور باعث افزایش هویت مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

 وی انتخابات را عاملی برای افزایش قدرت ایران در بین کشورهای جهان عنوان کرد و افزود: انتخابات مظهر توانایی و اقتدار ملی کشور ایران است و موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به نتایج حضور حداکثری و همه جانبه در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری امنیت کشور را تقویت می‌کند، بنابراین هر رای مانند یک موشک است که بر قلب دشمنان و بدخواهان نظام فرود می‌آید.

وی گفت: ما امروز مامور به تکلیف هستیم و باید مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنیم زیرا معاندین و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان سعی در ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه دارند تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند.

 نجاری شرکت در انتخابات را باعث تداوم راه انقلاب دانست و افزود: قوام نظام و عزت و آبروی انقلاب اسلامی در گرو حضور حداکثری و همه جانبه است.

 وی پرهیز از شعارهای انتخاباتی بی اساس را یکی از وظایف نامزدهای ریاست جمهوری دانست و عنوان کرد: تبلیغ چهره به چهره و تواصی به حق بهترین روش برای دعوت مردم برای حضور در انتخابات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) دین اسلام را حافظ و ارتقا دهنده جایگاه زن در اجتماع دانست و گفت: امروزه نوک پیکان حملات دشمن به سمت زنان جامعه است، لذا بانوان ما باید حداکثر تلاش خود را در راستای مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان به کار بندند.

وی افزود: بنیان دولت شهید رئیسی بر پایه سربازی ولایت و خدمتگزاری به مردم استوار شده بود پس مردم باید با بصیرت کامل به فردی رای دهند که ادامه دهنده دولت شهید رئیسی باشد.

 نجاری پرهیز از تفرقه افکنی را یکی از مهم‌ترین اصول در این انتخابات عنوان کرد و گفت: هر فعالیتی که باعث کاهش وحدت در بین نیروهای انقلاب شود از نظر شرعی حرام است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: برنده اصلی این انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حتی اگر ضعیف‌ترین نامزد ریاست جمهوری هم انتخاب شود به دلیل وجود مبارک و هدایت‌های الهی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ان شاءالله حرکت قطار انقلاب اسلامی هرگز متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار