خبرهای داغ:

برگزاری سلسله نشست های روشنگری در هندیجان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هندیجان از برگزاری سلسله نشست‌های روشنگری جهادتبیین همراه با جلسات چهره به چهره با موضوع انتخابات درشهرستان هندیجان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۰۶۱۱
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین سعید نجفی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه هندیجان اظهار داشت: در هفته های گذشته با برنامه ریزی نشست های روشنگری در سطح حوزه ها ، پایگاه های مقاومت بسیج وسایر اقشار بسیج و در مساجد و حسینیه های شهری وروستایی برگزار شدند .

وی افزود : در آستانه مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری با هماهنگی و برنامه ریزی نشست های روشنگری جهاد تبیین طرح مالک و طرح شهید کمالی همراه با ارسال محتوا در فضای مجازی و کانال ها و گروه ها و نشست های چهره به چهره و پاسخ به پرسش ها شروع شده که استقبال خوبی از سوی قشرهای مختلف مردم و بسبجیان قرار گرفته است.

وی بابیان انتخاب اصلح از دیدگاه فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری گفت: انتخاب اصلح با توجه به معیارها و شاخصه های ممتاز یک نامزد طبق فرمایش مقام معظم رهبری دارای اهمیت است و ان شاءلله تمامی  مردم در دور دوم انتخابات در ۱۵ تیر ماه حضوری باشکوه خواهند داشت و اصلح را انتخاب می نمایند که این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و خائنین به انقلاب خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار