خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

مردم پشتوانه انقلاب و حامی نظام هستند/مشارکت حداکثری در انتخابات راهکار مقابله با فتنه دشمن

مردم پشتوانه انقلاب و حامی نظام هستند/مشارکت حداکثری در انتخابات راهکار مقابله با فتنه دشمن
حجت الاسلام یوسفی گفت: مردم پشتوانه انقلاب و حمایت از نظام هستند و اولویت اصلی ما حضور حداکثری مردم و مشارکت آنها در انتخابات می‌باشد.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۰۰
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گردهمایی سیاسی خانواده کارکنان سپاه استان که با محوریت دعوت به مشارکت حداکثری جامعه برای حضور در انتخابات تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، بیان کرد: در کشورهای اروپایی عنوان می‌شد که ما نوع حکومت جدیدی اختراع و به وجود آورده ایم که مردم خودشان تصمیم گیرنده بوده و نظر می‌دهند که چه کسی حاکم جامعه باشد و تقریباً همه کشورها هم پذیرفته بودند که دین توانایی اداره جامعه را ندارد و دین و حاکمیت دینی را استبدادی معرفی کرده بودند.

وی ادامه داد: امروز هم بعضی از نحله‌های فکری در این کشورها می‌گویند که ما باید حکومت اسلامی داشته باشیم نه جمهوری اسلامی در حالی که افتخار بزرگ نظام مقدس ما، جمهوری اسلامی بودن است و جمهوریت متعلق به کشورها و جمهوری‌های غربی نیست و در دل اسلام، قرآن و دین ماست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: رای دادن و بیعت کردن در دین مبین اسلام در متن دین ماست و در این انقلاب و نظام با رهبری امام راحل ترکیب اسلام با جمهوریت برای اولین بار محقق گردید.

حجت الاسلام یوسفی بیان کرد: عده‌ای عنوان می‌کردند که دین توانایی اداره جامعه را ندارد و کسانی هم پذیرفته بودند که نوع حکومت جمهوری متعلق به تمدن غرب است و در کشورهای مسلمان مراجعه به رای مردم امکان‌پذیر نیست؛ امام راحل و عظیم الشأن، ترکیب بین اسلام و جمهوریت را انجام داد و وقتی این امر محقق گردید دنیای غرب متوجه گردید که جا مانده است و جمهوری اسلامی ایران رکوردهایی را که آنها مدعی بودند از آنها گرفت.

وی اضافه کرد: کشوری را سراغ نداریم که انقلاب کند و نوع حکومتش تغییر کند و در کمتر از دو ماه مراجعه به آرای عمومی داشته باشد و تنها کشوری که بدون هیچ بهانه‌ای انتخابات آن جابجا نشده از جمله در ایام کرونا، ایران است و اینها رکوردهایی است که در اختیار جمهوری اسلامی ایران می باشد و میزان مشارکت در آن قابل مقایسه با سایر کشورها نیست و نگرانی استکبار جهانی نیز از الگوسازی جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: دشمنان وقتی دیدند که جمهوری اسلامی شکل گرفت؛ عنوان کردند که باید آن را از بین ببرند؛ بنابراین با اقدامات تروریستی، کودتا و جنگ می‌خواستند که آن را از بین برده و قرار بود صدام کار حکومت را تمام کند؛ ولی نتوانستند مشکلی برای این نظام به وجود آورند.

وی ادامه داد: از جنگ تحمیلی گذشتند؛ اما از راه‌های دیگر مانند جنگ سیاسی، اقتصادی و امپراتوری رسانه‌ای خواستند انقلاب را از بین ببرند؛ اما از آن مراحل به فضل الهی هم عبور کردیم؛ تلفات داشتیم؛ ولی پیروز میدان بودیم.

حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: امروز آخرین مدل جنگ دشمن با ما جنگ شناختی، ترکیبی است که متمرکز بر تغییر باورهای ماست و خانواده‌ها در خط مقدم این مبارزه هستند اما به فضل الهی از این مرحله هم عبور و پیروز میدان خواهیم شد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو در ۱۵ تیر ماه ابراز کرد: ما باید مسئولی انتخاب کنیم که خستگی ناپذیر، ولایت مدار و مردمی باشد. امروز آنچه حائز اهمیت است حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است زیرا مردم پشتوانه انقلاب و حمایت از نظام هستند و اولویت اصلی ما حضور حداکثری مردم و مشارکت آنها در انتخابات می‌باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار