خبرهای داغ:
در گفتگو با بسیج اعلام شد:

آزادسازی ۳ زندانی جرایم غیرعمد در فارس

۳ زندانی جرایم غیرعمد در فارس به همت سازمان بسیج حقوقدانان فارس، گروه جهادی رسانه‌ای آقای تحلیل گر آزاد شدند.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۲۱
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

روح‌الله مهبودی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز با اعلام آزادی دو نفر از زندانیان جرایم غیر عمد توسط گروههای جهادی بسیج حقوقدانان، اظهار داشت: با کمک مالی ستاد دیه، یکی از خیرین و پیگیری بسیج حقوقدانان استان فارس، دو نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با پرداخت مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال آزاد شدند .

وی با اشاره به اینکه دلیل زندانی شدن این افراد، عدم توان در پرداخت بدهی بدلیل هزینه‌های مرتبط با بیماری و مورد دوم بدهکاری به دلیل هزینه‌های درمان نازایی بوده است، ادامه داد: گروه جهادی رسانه‌ای آقای تحلیل‌گر هم به نیابت از شهید ابوطالب حزب‌الله یکی دیگر از زندانیان جرایم غیر عمد را آزاد کرد.

مهبودی گفت: این فرد زندانی مبادرت به خرید و فروش دام کرده که متاسفانه ورشکست شده و بدلیل عدم توان در پرداخت بدهی خود زندانی شده است .

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان فارس تصریح کرد: مبلغ کل بدهی فرد مذکور ۶۲میلیون تومان بوده است که با گذشت شاکی،کمک ستاد دیه، پرداختی متهم و پرداخت مبلغ 9 میلیون و چهارصد هزار تومان توسط گروه جهادی رسانه‌ای آقای تحلیل‌گر که در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد با بسیج حقوقدانان استان فارس و ستاد دیه همکاری می کنند از زندان آزاد شد .‌

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار