خبرهای داغ:
سخنران مراسم یادواره شهدای کربلای یک:

شهید رئیسی در راه خدمت به مردم شهید شد/خون شهید رئیسی، پروژه شوم شیطانی دشمن را ابتر گذاشت

سردار کمیل کهنسال گفت: شهدا از مکتب امام حسین ع درس گرفتند و عاشقان این مکتب ذره‌ای دل به دنیا نمی‌بندد و گول لذت‌های دنیوی را نمی‌خورند.
کد خبر: ۹۶۱۰۷۷۳
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

شهید رئیسی در راه خدمت به مردم شهید شد/خون شهید رئیسی، پروژه شوم شیطانی دشمن را ابتر گذاشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار کمیل کهنسال از یادگاران دفاع مقدس امشب در یادواره شهدای عملیات کربلای یک و گرامیداشت سردار رشید اسلام «محمدرضا عسکری» (جانشین لشکر ۲۵ کربلا) که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: ایمان و اخلاص شهید عسکری شرط تحقق نصرت الهی و تحقق وعده‌های الهی شد.  

وی شهدا مکتب حسینی دارند، تصریح کرد: شهدا از مکتب امام حسین ع درس گرفتند و عاشقان این مکتب ذره‌ای دل به دنیا نمی‌بندد و گول لذت‌های دنیوی را نمی‌خورند.

سخنران مراسم «یادواره کربلای یک» در گرگان با تاکید بر اینکه شهدا هرگز از دشمن نمی‌هراسیدند، گفت: سیدالشهدا به ما آموخت که در راه دفاع از حق، اسلام، انقلاب، قرآن، عزت، حیثیت و ناموس کشور در برابر دشمنان نباید ترس داشت این درس و مکتب عاشوراست.  

کهنسال با تاکید بر اینکه شهدا همواره زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند، خاطرنشان کرد: شهدا به خوبی آموخته‌اند که تن به ذلت ندهند و هرگز تسلیم یزیدیان، نمرودیان و فرعونیان زمانه نمی‌شدند این حقیقت انقلاب اسلامی است.  

وی از خدمات شهید خدمت تقدیر کرد و افزود: خون شهید رئیسی، پروژه شوم شیطانی دشمن را ابتر گذاشت.  

سخنران این مراسم اظهار کرد: کدام رئیس‌جمهور را دیدید که بعد از شهادتش برایش کشورهای متعددی عزای عمومی اعلام کنند، پرچم‌های‌شان را نیمه برافراشته و از دور و نزدیک برای ادای احترام به کشور ایران بیایند.  

وی افزود: نمرود زمانه «بایدن» در شهادت رئیس‌جمهور «آیت‌الله رئیسی» مجبور شد پیام تسلیت در برابر عظمت این شهید جمهور بفرستد.  

کهنسال با تاکید بر استمرار حق‌گویی در کلام ابراز کرد: در حق گویی صریح باشیم و در هیچ محافل و مجلسی از حق‌گویی ذره‌ای کوتاه نیاییم.  

سردار کهنسال با اشاره به اینکه شهید جمهور فردی فقیه، عادل، دانشمند و عالم بود، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در راه خدمت به مردم شهید شد و این امر باعث عزت، اقتدار و عظمت این شهید بزرگوار شد اگر برای مردم خدمت خالصانه انجام دهی قطعا به چنین درجه‌ای خواهید رسید.  

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار