خبرهای داغ:

شهید رئیسی همه وجود خود را وقف خدمت به مردم نمود/مشارکت در انتخابات امروز برای ما یک سرمایه است

سردار شاهوار پور در هفتمین جشنواره شهرستانی مالک اشتر سپاه ناحیه بهبهان ، شهید رئیسی نمونه مجاهد واقعی و خدمت گذار ملت ایران بوده است
کد خبر: ۹۶۱۱۰۰۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج بهبهان: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در این جشنواره بیان داشت؛ شهید خدمت آیت سید ابراهیم رئیسی همه وجود خود را وقف خدمت به مردم نموده و یکی از دغدغه های این شهید عزیز رسیدگی به محرومین و بازدید از مناطق دور افتاده و کم برخوردار در کشور بوده است .

سردار شاهوار پور ؛ شهید رئیسی را مجاهد نمونه و خدمت گذار ملت ایران دانسته و افزود عملکرد سه ساله دولت این شهید عزیز در حوزه زیر ساخت ها قابل تحسین بوده و اتفاقات مهمی در این زمینه رخ داده است .

در ادامه این مقام مسئول اظهار نمود؛ جمهوریت امروز در کشور ما یک سرمایه میباشد و جمهوری اسلامی ایران به مردم حق انتخاب داده و حضور در انتخابات بیانگر نقش و تصمیمات مردم در اداره امور کشور است .

وی در پایان به اشراف در سازمان سپاه پرداخته و افزود؛ ما باید در حوزه نیروی انسانی اشراف داشته و یک فرمانده موفق باید همیشه دارای اشراف کلی بر نیروی انسانی،تجهیزات و امکانات خود به تعبیر و خواست مقام معظم رهبری  داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار