خبرهای داغ:
در نشست قرارگاه استانی «نهضت مشارکت در انتخابات» فارس تاکید شد:

حضور پرشور اهالی مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری فارس در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در نشست قرارگاه استانی «نهضت مشارکت در انتخابات» بر حضور پرشور اهالی مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری فارس در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۱۱۰۸۳
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» در نشست قرارگاه استانی «نهضت مشارکت در انتخابات» ضمن اعلام حضور پرشور اهالی مساجد و کانون های فرهنگی هنری در مراحل اول و دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: در راستای اقدامات تبیینی و روشنگري با بازنشر سخنان و رهنمود هاي حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله) در فضاي مجازي سعی بر این است که زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای فراهم شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از برگزاري جلسه های تبييني در حرم های مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) با حضور مديران و ائمه جماعات مساجد با همكاري نهاد های مرتبط امر مسجد خبر داد و افزود: جلسات منطقه اي با رويكرد تبييني در ۱۱ منطقه شيراز و شهر صدرا با حضور ائمه جماعات و مديران كانون ها برگزار و نكات مهم تبييني سياسي و اجتماعي با حضور روحانيت و مديران فرهنگي و جهادي مساجد بيان مي شود.

وی با اشاره به تشكيل «قرارگاه استاني مسجد» بنا به امر نماينده ولي فقيه در استان فارس، خاطرنشان کرد: در اين قرارگاه در خصوص تصميم هاي مديريتي امر مسجد و به ویژه مناسبت های پیش رو از جمله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بحث و تبادل نظر مي شود. ح

جت الاسلام امیدی یادآور شد: ايجاد فضاي انتخاباتي ويژه طلاب و روحانيون شهر شيراز و همچنين مديران كانونها که اهدافي نظير ساماندهي اوقات فراغت، بصيرت افزايي و مشاركت حداكثري مردم در پاي صندوقهاي اخذ راي دنبال مي شود.

وی از تدارک و ارائه بسته محتوايي با همكاري سازمان تبليغات اسلامي، مركز رسيدگي به امور مساجد و ستاد هماهنگي كانونهاي فرهنگي هنري مساجد به منظور تشريح دستاوردهاي انتخاب اصلح و بيان ديدگاه هاي مقام معظم رهبري در اين خصوص به منظور استفاده در بين الصلاتين مساجد تا زمان برگزاري انتخابات حبر داد و افزود: رايزني با استانداري فارس و فرمانداري شيراز جهت آمادگي مساجد براي استقرار صندوق هاي اخد راي در مساجد صورت گرفته است.

مدیر ستاد کانون های مساجد فارس برگزاري حلقه هاي معرفتي ويژه نوجوانان و جوانان واجدالشرايط در انتخابات به ويژه راي اولي ها با هدف ايجاد زمينه براي انتخاب اصلح و حضور پرشور در انتخابات را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: برای تاکید بر افزایش مشارکت حداکثری مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله) پیامک دعوت به حضور حاوی سخنان حضرت امام خمینی(ره) و رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب به مسئولان، مدیران و ائمه جماعات استان ارسال می شود.

حجت الاسلام امیدی، ارتباط با نهاد های حوزوی و دستگاه های مرتبط با امر مسجد و قرارگاه مسجد به جهت همکاری و تعامل در راستای اعزام مبلغ انتخابات با در اختیار گذاشتن فهرست مساجد متقاضی همکاری با گروه های جهادی و مردمی را از دیگر برنامه ها عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات تبیینی و تبلیغی به همت کانون های مساجد استان به صورت خودجوش با حضور آحاد مختلف مردم و به ویژه رای اولی ها در حال برگزاری است.

وی همچنین از انعکاس حضور پرشور اعضای کانون های مساجد استان فارس در مرحله اول انتخابات در فضای مجازی با تاکید بر حضور رای اولی ها خبر داد و گفت: در مرحله دوم برگزاری انتخابات در روز جمعه 15تیر ماه نیز این امر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار