خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

اعرف معروفات حفظ نظام و انکر منکرات آسیب رساندن به نظام اسلامی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) بابیان اینکه اعرف معروفات حفظ نظام و انکر منکرات آسیب رساندن به نظام اسلامی است،گفت: دو مورد مهم تاکید رهبری حضورحداکثری در انتخابات ودیگری انتخاب اصلح است.
کد خبر: ۹۶۱۱۱۱۱
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
اعرف معروفات حفظ نظام و انکر منکرات آسیب رساندن به نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ که با حضور مسئولین و اقشار مختلف شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دستور قرآن بر صبر است و بقای دین استقامت کردن و هزینه دادن است، امکان ندارد ما ادعای ولایت‌مداری کنیم، اما آماده هزینه دادن نباشیم.

وی با اشاره بر آیات قرآن کریم که دستور بر صبر داده است، بیان کرد: قرآن دستور «اصبروا» داده و عنوان کرده ما باید همیشه و همه جا در همه ی صحنهها آماده باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: ما باید در برابر آسیب‌های محتمل بر دین، خودمان را سپر کنیم و همیشه تاکید بر استقامت جمعی است و همه اعضای جامعه باید آماده بر استقامت باشند.

وی یادآور شد: در صحنه‌ها و بزنگاه‌ها باید تک تک جامعه همراهی کنند چراکه حکمرانی دینی در گرو همراهی مردم در جامعه است و همه مردم برای قسط و داد باید به صحنه بیایند و قیام کنند و عده قلیل باشد پیروزی و حکمرانی دین اتفاق نمی افتد.

نجاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر دین در قالب انقلاب اسلامی ظهور و  بروز یافته است، یک بعد تجلی دین انتخابات است و حضور در پای صندوق رای وظیفه شرعی است.

وی افزود: رای دادن فریضه عینی است، چراکه عدم حضور موجب تضعیف نظام اسلامی و بالعکس حضور موجب تقویت نظام است و نمی‌شود ما بسیجی باشیم و خود و اقوام در صندوق رای حضور نداشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه اعرف معروفات حفظ نظام و انکر منکرات آسیب رساندن به نظام اسلامی است، عنوان کرد: دو مورد مهم تاکید رهبری بر ملت ایران، حضور حداکثری در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح است، که باید با بصیرت شخص اصلح را انتخاب کنیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام گودرزی تقدیر و حجت الاسلام بیاتی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار