حجت الاسلام نجاری:

یاری امام حسین(ع) علاوه بر محبت نیازمند معرفت است

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان معرفت را یک اصل مهم عنوان کرد و گفت: اگر می‌خواهیم در لحظات حساس امام حسین(ع) را یاری کنیم باید علاوه بر محبت، نسبت به او معرفت هم داشته باشیم.
کد خبر: ۹۶۱۳۴۷۹
|
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در مراسم معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: ماه محرم سفره رحمت الهی است که میزبان این سفره امام حسین (ع) و میهمانان آن، همه کسانی هستند که محبت اهل بیت(ع) در دل‌های آنان قرار داده شده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: هرگاه خداوند خیر کسی را بخواهد حب امام حسین(ع) و زیارت او را در دل او قرار می‌دهد؛ پس اگر محبت آن حضرت در دل ما نهفته است نشانه این است که رحمت خدا شامل حال ما شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان معرفت را یک اصل مهم عنوان کرد و افزود: اگر می‌خواهیم در لحظات حساس امام حسین(ع) را یاری کنیم باید علاوه بر محبت، نسبت به او معرفت هم داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مد‌ّظلّه‌العالی) افزود: هیئت‌های ما نباید سکولار باشند یعنی صرفاً به عزاداری اکتفا کنند، بلکه باید همراه با عزاداری، معرفت به امام و اصحاب و خاندان او نیز ایجاد شود.

نجاری در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به انحرافات عقیدتی ایجاد شده در جامعه زمان امام حسین (ع) گفت: فساد و تباهی در آن جامعه آنقدر زیاد شده بود که با امر به معروف و نهی از منکر امام معصوم درست نمی‌شد و تنها با به شهادت رسیدن آن حضرت و به اسارت رفتن خاندان او دین اسلام حفظ می‌شد.

 وی بی‌تفاوتی در جامعه امروز نسبت به گناه را باعث تکرار شدن تاریخ دانست و عنوان کرد: برای حفظ انقلاب باید افرادی از جان و مال و آبروی خود بگذرند تا این امانت به سرمنزل مقصود برسد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام علی فریادرس به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت فرودگاه سپاه استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها