حضور حداکثری در انتخابات تضمین کننده موفقیت کشور است

مسوول سازندگی سپاه ناحیه استان سمنان گفت: هرکس که دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد باید در کنار حضور خود دیگران را نیز برای شرکت ترغیب کند.
کد خبر: ۹۶۱۱۲۹۴
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه فرارسیدن مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، نشست بصیرتی و روشنگری با حضور مهدی دوستمحمدی مسوول سازندگی سپاه ناحیه استان سمنان همراه با جمعی از همراهان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

دوست محمدی در بین گروه‌های جهادی با بیان اینکه آنچه که امروز موفقیت کشور را تضمین می‌کند حضور حداکثری مردم در انتخابات است، اظهار کرد: هرکس که دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد باید در کنار حضور خود دیگران را نیز برای شرکت ترغیب کند.

او با اشاره به اینکه حضور ۷۵ درصدی مردم شهرستان سرخه در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری، علت حضور ما در اینجاست تا از تجربیات مطروحه در شهرستان‌های دیگر نیز بهره بریم، افزود: خواهران بسیجی با بیان اقدامات و نحوه تبلیغات خود در جهت جذب و مشارکت حداکثری بسیجیان و عموم مردم در پای صندوق های رأی می توانند ما را در این مسیر یاری دهند.

طاهره فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت تلاش های بسیاری انجام و برنامه های متنوعی در جهت ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رأی انجام شد، گفت: نمونه ای از اقدامات انجام شده، حضور خواهران در مکان های عمومی همراه با گفتگو چهره به چهره با مردم بوده است.

او افزود: نصب بنر با محوریت مشارکت در انتخابات در ایستگاه صلواتی، نصب بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) بر روی ظروف غذاهای توزیعی در جشن غدیر و توزیع غذا در زائرسرای سرخه بین مسافران و دعوت مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی از دیگر اقدامات انجام شده بود.

در ادامه مسوول سازندگی سپاه ناحیه استان سمنان ضمن دعوت گروه‌های جهادی به تبلیغ بیشتر و انتخاب اصلح در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، راهکارهای مختلفی را عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار