خبرهای داغ:

نشست هماهنگی برنامه های محرم در سرخه برگزار شد

عضو هیئت امنا محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه از برپایی نشست هماهنگی برنامه های اجرایی در محرم در مسجد و محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۰۶۴۸
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی در محله ها با محوریت مساجد، جلسه هیئت امنا مجمع و شورای محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه با موضوع برنامه ریزی دهه اول محرم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

محمدحسن جلال عضو هیئت امنا این محله اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه ها با تاکید بر مسجد، جلسات و نشست های محله در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با حضور اعضا برگزار می شود.

او با اشاره به تشکیل نشست هماهنگی برنامه های دهه اول محرم، افزود: جلسه هیئت امام حسن مجتبی (ع) با محوریت جهاد تبیین در جهت رفع شبهه انتخاباتی، پاسخ به شبهه اگر رای بدم چه می‌شود؟ با حضور مشاور و مربی شبکه صالحین در جمع بانوان محله کریم اهل بیت (ع) در مسجد برگزار شد.

گفتنی است خواهران روستای افتر در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مسجد انصار با حضور پرشکوه در پای صندوق های رای حماسه آفریدند.

همچنین همزمان با فصل تابستان ویژه برنامه پیاده روی خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) در مسیر مسجد انصارالحسین (ع) تا هیئت ابوالفضل (ع) این روستا انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار